Probleem met videokaart nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklezzz

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
56
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe PC maar er zijn wat problemen met (vermoedelijk) de videokaart. Wanneer ik een game opstart of afsluit gaan de fans van de van de videokaart willekeurig draaien op 100% terwijl de temperatuur niet boven de 40 graden komt, het duurt maar enkele seconden en dan stopt het weer waarna het vaak binnen 10 minuten nog een keer gebeurd. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Drivers updaten en opnieuw installeren heb ik al geprobeerd.

hier zijn de specs:

Videokaart: MSI GTX 1080 ti Lightning Z
CPU: I7 7700K
Moederbord: Asus Maximus IX Hero
PSU: Seasonic Titanium 850W
RAM: Corsair Vengeance LPX - DDR4

Vriendelijke Groet,
Nick
 
Hallo Proberen.
1. Selecteer de Startknop , typ Apparaatbeheer en selecteer dit in de lijst met resultaten.
2. Vouw een van de categorieën uit om de naam van uw apparaat te zoeken, klik erop met de rechtermuisknop (of tik erop en houd vast) en selecteer Stuurprogramma bijwerken. Vouw voor grafische kaarten de categorie
Beeldschermadapters uit, klik met de rechtermuisknop op uw grafische kaart en selecteer Stuurprogramma bijwerken.
3. Selecteer Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken.
4. Als Windows geen nieuw stuurprogramma kan vinden, kun je ernaar zoeken op de website van de fabrikant van het apparaat en de aanwijzingen aldaar opvolgen.
Als die stappen niet werken, installeer je het stuurprogramma opnieuw: open Apparaatbeheer, klik met de rechtermuisknop op de naam van het apparaat (of tik erop en houd vast) en selecteer Verwijderen.
Start je pc opnieuw om het programma opnieuw te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan