• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lookuptabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dappre

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2017
Berichten
102
Beste forumleden,

Ik krijg iedere week een lijst met codes toegestuurd in tabelvorm.
Ik wil deze lijst gaan valideren op basis van verschillen tussen de ene week en de andere.

Aangezien deze lijst vaak gebruikt zal worden zoek ik hier een handheid in. Wie kan mij hierbij helpen.

Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd voor 1 week en de verschillen met de 2e week. Graag zou ik in bijv. kolom OUD de vervallen codes zien, en in kolom NIEUW de nieuwe.

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Lookup.xlsx
    8,7 KB · Weergaven: 41
Zo dus?
 

Bijlagen

  • Lookup.xlsx
    9,4 KB · Weergaven: 38
Ja qua resultaat inderdaad juist. Echter wil ik het wekelijks bij gaan houden, aangezien je na een jaar dus 50 van die kolommen krijgt zou ik graag een gebruikersvriendelijkere optie zien.
 
Ik vind de vraag te fragmentarisch: waar moet dat toe leiden; waar dient dat voor, wat word je wijzer van 50 kolommen ?
 
Laatst bewerkt:
Deze lijst met codes wordt wekelijks verstuurd. Uiteindelijk zou ik bijv. per maand het verschil willen opmaken, dus alle wekelijkse oud/nieuw t.a.v. wat er in het begin van de maand aangeboden is.
Is het zo iets duidelijker?
 
Ik kan er ook geen lekkere chocolade van maken.
Volgens uw vraag in postje 1 heeft cobbe een oplossing gegeven, toch?
Voor de rest, moet ik snb volgen want o.a.
Ik krijg iedere week een lijst met codes toegestuurd in tabelvorm.
Er is geen tabel te vinden in uw vbtje.
Een meer relevant vbtje lijkt me hier aangewezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan