Systeem blijft opnieuw opstarten en gebruiker is onbekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
Goedenavond,

ik had de laatste paar dagen wat last van een trage pc. Diverse tools gedraaid om te checken op virussen/malware etc.
Vanmiddag/vanavond Malware Bytes gedraaid en ook AdwCleaner, en daarmee e.e.a verwijderd. Ook via HitManPro gescand en m.n. cookies verwijderd.

Nu heb ik alleen een probleem. De pc is opnieuw opgestart, maar gaat steeds weer rebooten.
Daarnaast is mijn gebruikersnaam zoals normaliter ingevuld nu leeg en staat er "Andere gebruiker". Voordat ik kan inloggen, gaat hij weer rebooten.
Wat ik overigens ook zag is dat er een uitroeptekentje bij netwerkicon onderin stond....

Wat te doen!?

Herbert
 
Inmiddels kunnen opstarten met F5 en is hij bezig met automatisch herstel / problemen vaststellen op deze computer
Kon net even wel als 'Herbert Foppen' inloggen. Kreeg toen een error m.b.t. "WSAStartup"? Voordat ik errornummer heb kunnen noteren ging hij weer rebooten
 
Gelijk meerdere vragen voor je:
Heb je de pc stofvrij gemaakt ?
Wat zijn de temperaturen gegeven in het BIOS na een reboot?
Uit welke exacte onderdelen bestaat je systeem?
Welke voeding heb je (merk/type)
 
Of hier eens kijken. Hoe oud is je computer.? Stof?

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/12415/windows-10-recovery-options

Die foutmelding laten zien. Dan kunnen we misschien iets meer. De computer moet niet steeds opstarten

Ga via menu Start naar de optie Configuratiescherm.
Kies in Configuratiescherm voor de optie Systeem.
Klik in de linkerkolom van categorie Systeem op de link: Geavanceerde systeeminstellingen.
Klik op de knop instellingen in het vak 'Opstart -en herstelinstellingen'.
Klik in het venster 'Opstart -en herstelinstellingen' het vinkje weg uit het selectievakje bij 'De computer automatisch opnieuw opstarten'.
Klik vervolgens op de knop OK om de vensters te sluiten.
Door het uitschakelen van 'De computer automatisch opnieuw opstarten' geef je Windows de gelegenheid om in plaats van opnieuw op te starten te komen met een foutmelding.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan