Krijg Spotnet 2.0 niet aan de gang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik krijg Spotnet 2.0 niet aan de gang.

Heb AdwCleaner en Ccleaner al gedraaid, maar desondanks nog steeds geen resultaat.

Weet iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Hallo Jan.

Kijk eerst of je newsserver nog werkt. Installeer de laatste versie van Spotnet 2.0. Mocht dat niet helpen, Google dan de foutmelding.
 
Hallo Manamana

Het vreemde is "ik krijg geen Foutmelding"

Ik start het gedownloade Setup 2.0 met Administrator rechten en de installatie gaat uit als een nachtkaars.

Mvg
Jan Filarski
 
Hallo Manamana

Niets hielp.

Ik ben gewend om bij installatie van een Win10 meteen nadat Win10 geinstalleerd is er een backup van te maken, dus nog voordat Office2016, NewsLeecher en zelfs Google er op geinstalleerd zijn.
Dat kwam nu goed van pas, ik heb dus die Kale Win10 teruggezet en meteen Spotnet geinstalleerd.
SpotNet installeerde nu wel zonder problemen. (Dus in die volledige installatie van voorheen zat dus een probleem dat SpotNet tegenhield om te installeren. Welk programma dat geweest zou kunnen zijn kom ik hierdoor dus niet achter.
Nu ben ik weer gestaag mijn standaard programma's te installeren, om daarna een nieuwe Backup van het geheel te maken, je weet maar nooit.

Met vriendelijke groet
Jan Filarski
 
Hallo Manamana

Ik vond het ook minstens vreemd. Maar met de Win installatie waar ik op dat moment mee speelde, kreeg ik toch echt Spotnet niet aan de gang.

Wat het nu geweest is ben ik natuurlijk door die Backup niet achter gekomen

MVG
Jan F
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan