Noordenwind 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wampie Beukies

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Berichten
88
Hallo allemaal,

Ik ben enigszins nieuw in het gebruik van Access. Nu wordt er vaak verwezen naar 'Noordenwind'. Ik kan dit echter niet vinden. Ik werk met Office 365.
Bestaat daar ook een 'Noordenwind' voor?


Groetjes,
Wampie
 
Ik zou Noordenwind voorlopig even vergeten, want die is veel te specifiek gebouwd. Pak daarentegen een Access cursus bij de hand (die van HelpMij bijvoorbeeld, te vinden in de Handleidingen sectie) en ga rustig een database maken. Dan krijg je vanzelf de 'look-and-feel' van het pakket in je vingers. Dan is het ook vroeg genoeg om naar Noordenwind (of Northwind als je de Engelse versie gebruikt) te kijken. Dan zie je ook veel beter wat daar allemaal mis mee is (best een hoop namelijk).
 
Mee eens, zo leer je Access tenminste van de basis af bouwen.
 
Neemt niet weg, dat ik graag dit voorbeeldbestand zou willen. Zeker omdat er in forums bij verschillende vragen ook verwezen wordt naar dit bestand. Maar Access vindt het niet en googlezoekacties hebben ook nog niets opgeleverd.
 
Dank jewel Octafish, maar ik zie hem nog steeds niet. (zelf ook vakantie gehad, dus het drong nu pas tot me door.)
 
Lui zijn is ook een kunst :)
Ik zal hem vanavond posten.
 
In dit draadje ;). Sorry dat ik een beetje sloom was; ik heb een hoop aan mijn hoofd de laatse tijd :).
 

Bijlagen

  • Noordenwind 2010.zip
    862,8 KB · Weergaven: 649
Altijd fijn als Helpmij gebruikers medegebruikers eerst naar de eigen cursussen leiden, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem niet voor niets geschreven heb :) Cursus Access.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan