Dubbele bestanden zoeker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.638
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ik heb een map met 12 belangrijke pdf bestanden, Ik heb met CCleaner en Glary Utilities deze optie gebruikt op naam, size, gewijzigd op maar dat lukt niet. Ook stond daar ergens inhoud bij maar geen resultaten. Volgens mij zijn er zes dubbele. Het gaat hier om een test. Welk programma kan dit wel?

Deze gevonden. Welk bestand moet ik dan downloaden? .tar nog nooit van gehoord of de onderste? •Win32 static version, DiffPDF 2.1.3 Windows 32-bit Static Version(5.6M). Ik heb W7 64-bits.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou totalcommander nemen.
Een klein onderdeel van totalcommander is dubbele files zoeken.
Op naam,
op grootte en
op inhoud.

Deze zijn willekeurig aan te vinken.
De oudere en vrije versie is te vinden op hiren's bootcd hier op de site.

.tar wordt onder linux veel gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Bedankt. Op naam, op grootte en gewijzigd op werken niet want die zijn verschillend. Het moet puur op inhoud. Ik heb nu voor de zekerheid telkens twee bestanden geopend met ADOBE Reader. Dit gaat wel voor kleine aantallen.
 
Eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen in dat Total Commander dit zou kunnen. Kijk iemand die dit programma heeft kan zo een in een map een pdf kopiëren en de kopie renamen en dan op inhoud dubbele bestanden zoeken. Dan zou het er zo moeten uitrollen. Zoals ik als zei Naam, grootte, Gewijzigd op werken niet want die verschillen. Ik heb de laatste tijd slechte ervaringen om zo maar alles te downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan