• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met Range name - Name Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

internetkiwi

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
5
Beste,

Ik zit met een excel probleem. Ik heb een rangename gedefinieerd in Name Manager. Wanneer ik deze rangename wens te gebruiken als functie in Name manager werkt dit niet meer in Excel. Maar als ik dit afzonderlijk input in de cel, werkt dit wel!
Kan je dit via Range name toch doen werken?

Even een rekenvoorbeeld:

bv : name manager:
Flag_1stMonth (=range name)
fx_prevMonth (=if(Flag_1stMonth;$ALx;Bix))
=> dit geeft resultaat 0
maar als dit manueel in de cel ingevuld wordt krijgt ik een goed resultaat.
Weet iemand raad, of is dit gewoon niet mogelijk?

Dank je,

Pascal
 
Gebruik eens in de namedrange.

=Evalueren(.....................)
of: =Evaluate(............)
 
Dit werkt nog niet. Ik heb een simpele xls gemaakt met dit probleem. Kan ik dit ergens posten?
 
Via de paperclip kan je een bestandje posten.
 
Ik zie dat er enkel een link, afbeelding of filmpje kan toegevoegd worden. Kan ik dit niet naar een mailadres sturen?
 
Je kan ook bestanden uploaden.
Ik heb de instellingen van deze site wat anders, .....maar via geavanceerd en dan via de paperclip.
 
Ja hoor, goed aangekomen.
Code:
=ALS(EVALUEREN(flag_1stMonth);data!$A7;data!D7)
 
Graag gedaan, je moet het bestand wel opslaan als een bestand met macro's.
Het valt onder "ExecuteExcel4macro".
 
Gebruik mijn Name Manager, die houdt rekening met het bewerken van bereiknamen met gemengde verwijzingsstijlen (absoluut en relatief). Over het algemeen raad ik gebruik van niet absolute verwijzingen in bereiknamen af omdat die uiterst verwarrend kunnen werken. http://jkp-ads.com/officemarketplacenm-en.asp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan