bing images wil lock the full firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
2.120
Voor een onbekende reden blockeert mijn firefox volledig en kan ik naar geen andere tabblad.
Het komt voor als ik op bing images iets opzoek na enkele tijd als ik zoekterm enkele keren aanpaste.

Oplossing is een nieuw scherm openen door rechts te klikken op windows firefox icon en mozila firefox te drukken hierdoor wil je een nieuw venster opstarten.
hierdoor ontlocken dan ook de andere schermen en kan je verderwerken.

ik denk dat er iets mis is met de resources: weet iemand hoe ik die kan herinstellen?

volgende werkte niet esc drukken ctrl+c ctrl+break ctrl+space alt+f4 dus wel iets niet pluis
 
Laatst bewerkt:
Probeer dit.

Soms kunnen problemen met het laden van websites worden verholpen door de cookies en de buffer te wissen.
1. Klik op de menuknop , drie horizontale streepjes , kies Geschiedenis en selecteer Recente geschiedenis wissen….
2. Selecteer Alles in het vervolgkeuzemenu Te wissen tijdsperiode:.
3. Klik op het pijltje naast Details om de items die kunnen worden gewist weer te geven.
4. Selecteer zowel Cookies als Buffer.
5. Klik op Nu wissen.

of even dat ding opfrissen, advies, even eerst goed lezen.

https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren
 
Laatst bewerkt:
ik heb de f10 ooit gedrukt en dan menubar zichtbaar geplaats dus ik zie de menu geschiedenis altijd staan
het is voorlopig opgelost ik ga een nieuwe vraag plaatsen ivm certificaten.
ik denk dat het ergens bij resources:gregory die aangestuurd worden vermoed ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan