• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel formulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi webm,
Een pakje studiemateriaal.
 

Bijlagen

  • Data Opdrachten.zip
    337,1 KB · Weergaven: 70
hej gast0660,
ik heb geen idee hoe je dit gefixt hebt, maar dit is wat ik zocht.....

ik ben gisteren begonnen hiermee: http://www.ginfo.nl/standaardinstellingen-excel-vba/ gewoon om te oefenen. Nu vond ik het interessant om de jou ingebouwde vba codes te zien. Maar klaarblijkelijk kan ik die niet zien klopt dat?

ik wil formulier uitbreiden, kan ik dit nu zelf doen?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet als je de code niet eens kan vinden;)

@gast0660, Hier zit meer tijd in dan even een opzetje maken.;) Nice:thumb:
 
lach me niet uit, het is de eerste keer voor mij. ik probeer mijn best te doen. Ik waardeer enorm hoe je dit opzet hebt opgemaakt gast0660, ga van de week hier meer in verdiepen, ik wil het zelf verder kunnen uitbreiden maar dan moet ik echt leren lezen wat er staat.... :)
 
Laatst bewerkt:
Een knipoog is geen uitlachen maar een kwinkslag en als je de code niet kan vinden dan heb je nog wat uit te zoeken voordat je zelf wat kan aanpassen.
 
@ webm, tja, al de code is te vinden in de VBA editor (ALT + F11)
Als je iets wilt aanpassen, dan zal je toch wat moeten verdiepen in VBA. (er is hier op het forum een hele slimme Chinees die ooit heeft gezegd VBA is een taal die je moet leren.:shocked:)
@ Vena, het viel wel mee, het meeste was wat knip- en plakwerk uit mijn Excel kastje en het aanpassen van labels). Alleen een beetje extra omdat TS pas met VBA is begonnen.;)
 
hoi,

waardeer het nog steeds dat je een opzetje hebt opgemaakt hoor. Ik ben afgelopen week nog niet in de gelegenheid gweest om me hier meer in te verdiepen. hoop dat ik de komende week hier meer tijd voor heb! Ik zal het inderdaad moeten leren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan