ALLE browsers plat

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Lexe

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
27
Hallo iedereen,

Sinds enkele dagen wil mijn FIrefox niet meer starten.
Ook Inernet Explorer werkt niet. Ik heb wel verbinding met internet.
Ik heb al geprobeerd om de nieuwste versie van Firefox te installeren, maar ook dat werkt niet
'Kan Firefox niet op deze computer installeren' Dit lukt noch vanop een cd, noch vanop een USB stick.
Deze media zijn wel zichtbaar in de verkenner.
Krijg ook soms de melding: Te weinig geheugen voor deze actie (mss de RAM?)
Eigenaardig is dat dit allemaal begon na een update van ESET NOD32, toeval?
Systeemherstel is uitgeschakeld...

Weet er iemand wat te doen?

Win 7 Ultimate, Toshiba Sattelite Pro laptop

mvg De Lexe
 
Schakel ESET NOD32 eens uit en probeer het dan nog eens.
 
@De Lexe:

ik sluit mij van harte aan bij de vorige 'spreker' en daarnaast ook nog een vraagje : werkt je systeem verder normaal?

Zo nee, ga naar het configuratiescherm, systeembeheer, Windows geheugencontrole.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

De tip van Edmoor (waarvoor dank) heb ik nog niet kunnen uitvoeren , ben op het werk.
Voor uw vraag, gast0225, het systeem werkt vrij normaal tot ik een browser probeer te openen, gelijk de welke.
Het wordt dan heel traag, hapert, ...
Ook kan in niks installeren, hij weigert om bvb een nieuwe firefox te installeren die ik op een stick heb staan.

Mvg

De Lexe
 
Hallo,

NOD uitschakelen helpt niet, helaas

Geheugencontrole, is wat ik kan vinden bij hulpprogramma's voor en informatie over prestaties?
Daar is een RAM score van 4,4
Iets anders van 'geheugentest' kan ik niet vinden.

Firefox geeft ook telkens de Mozilla crashreporter

Groetjes

De Lexe
 
Wat hiervan is in het Chinees? configuratiescherm, systeembeheer, Windows geheugencontrole.
 
Er ontbrak nog 'systeem en beveiliging, maar ik heb het dus gevonden en de test zegt dat er geen geheugenfouten zijn.
Enig idee wat nog kan?

Knippen en plakken in de verkenner lukt ook niet, weet niet of het er iets mee te maken heeft
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan