Adresvenster IE11 in taakbalk bij Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
106
Hallo,

Wie weet mij uit te leggen hoe ik in de taakbalk een internetadres-venster kan krijgen ?
Ik gebruik IE11 in Windows 10 pro.

Dus dat je een websiteadres rechtstreeks kan intoetsen in de taakbalk. Ik heb dat in het verleden wel gehad in Windows 7
maar in 10 is het me nog niet gelukt !!

Ik heb alles m.i. al geprobeerd, ook met de browser Edge maar dat lukt ook niet.

Vr.gr.

Hindrik
 
Hallo Hindrik, Probeer eens.


Controleer eerst of de Taalkbalk ontgrendeld is, anders kan er geen werkbalk op worden gezet:
Klik met de rechtermuisknop op het pijltje links van het Systeemvak Knop pijltje.
Haal het vinkje weg voor De taakbalk vergrendelen.
Werkbalk toevoegen.
Klik met de rechtermuisknop op het pijltje links van het Systeemvak.
Klik op Werkbalken.
Klik op de werkbalk die je wilt zien.
Adres: toont een adresbalk voor internet.
Typ er een webadres in, druk op de Enter-toets en de website opent.
 
Hallo,

Wie weet mij uit te leggen hoe ik in de taakbalk een internetadres-venster kan krijgen ?
Ik gebruik IE11 in Windows 10 pro.

Dus dat je een websiteadres rechtstreeks kan intoetsen in de taakbalk. Ik heb dat in het verleden wel gehad in Windows 7
maar in 10 is het me nog niet gelukt !!

Ik heb alles m.i. al geprobeerd, ook met de browser Edge maar dat lukt ook niet.

Vr.gr.

Hindrik

Ik snap je vraag niet echt.
Als je https:/ intypt, dan kom je waar je wil zijn?
 
Hallo,

De bewuste regels "werkbalken" en "Adres komen bij mij in gevraagd menu niet voor.
Nietemin bedankt voor je snelle reaktie.

Hindrik.

Natuurlijk kan ik genoemd website-adres ook via het zoekvenster aanvragen, geen probleem, maar ik had ik W7 altijd een adresvenster links naast het systeemvak staan, en dat
lukt dus nu niet meer in W10 met IE11.

Nogmaals als er wel een oplossing is, hou ik me aanbevolen !!

groetjes.
 
Alt+D activeert in elke browser het adresveld.

Tijs.
 
Bij mij werkt het net iets dan dan manamana zegt, zal wel weer afhankelijk zijn van andere instellingen.

Klik met rechts op een lege plek in de Taakbalk
Klik in het nu verschenen menu op Werkbalken
Klik op Adres

Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Hierbij even een afbeelding wat mijn systeem weergeeft op het menu 20170820_205543.jpg

Hindrik
 
Dat krijg je als je met rechts klikt op een leeg gedeelte in de Taakbalk?
 
@ edmoor, klopt helemaal, staat ook in mijn bericht #2 bovenin. En zoals je in jou bericht met #12 omschreef kan het ook
 
Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,

Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer begrijpt, daarom zal ik het verduidelijken:

Systeem Windows 10 pro

Onder aan het scherm bevind zich de taakbalk, links de start knop en pictogrammen , rechts de systeem pictogrammen. Daar tussen in kan een adres venster worden weergegeven
waar men URL's kan intoetsen.

Ik heb een laptop ook met windows10 en daar bevind zich wel een adresvenster.

Ik gebruik Internet Explorer 11


Ik hoop dat ik zo duidelijk ben geweest.

Op mijn voorgaande reactie bevind zich een afbeelding van het taakbalk menu.

Groetjes;

Hindrik
 
Het menu dat ik te zien krijg ziet er totaal anders uit.
Dan weet ik het ook even niet.
 
Ik bedoel er mee te zeggen voor algemeen gebruik, gewoon omdat het leuk is en over de taakbalk gaat.
 
Ik las ergens (hier) dat het volgende mogelijk helpt, uit te voeren in een gestarte CMD.EXE "Als Administrator starten":
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Kwaad kan het sowieso niet, dus kijk of het wat voor je doet. Kan wel enige tijd duren, dus kies een moment dat je de pc niet nodig hebt.

Tijs.
 
Beste dnties, Jou suggestie ook geprobeerd maar inderdaad baat het niet schaad het niet, dus het baat niet. Desalnietemin bedankt voor jou reactie.

Hindrik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan