Foutcode windows store Lumia

Status
Niet open voor verdere reacties.

zx81

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Berichten
215
Bij een app downloaden voor de lumia 520 krijg ik sinds kort vaak de foutcode 805a01f4 maar niet altijd. De store is niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.
Ik heb het al gebingd maar die oplossingen bieden geen soelaas. Is dit misschien het eind van windowsphone?
Uit- en aanzetten helpt niet.
 

Bijlagen

  • wp_ss_20170819_0001.png
    wp_ss_20170819_0001.png
    86,8 KB · Weergaven: 67
Aan jouw wifi-indicator te zien heb je geen verbinding met internet.
 
Laatst bewerkt:
nee, het ligt niet aan de verbinding, die is in orde.
 
Hoe heb je dan verbinding met internet? En waaruit concludeer je dat de verbinding in orde is?
 
Apart probleem, sinds het een foutcode is dat betrekking heeft to betaling van een app, terwijl je inderdaad een gratis app download. Elders op een forum las ik dat je 1 a 2 dagen geduld moet hebben ( iets met synchroniseren o.i.d )..

Is dit misschien het eind van windowsphone?

Ik heb zelf een windows phone, en ik ben even gaan zoeken op de app die jij wilde downloaden, en vreemd genoeg wilde hij hier gewoon downloaden en installeren ( zie bijlage, en nee dat is niet mijn woonplaats overiges ). wp_ss_20170819_0001.png



wel zou ik kijken of je beter bereik kan krijgen met het wifi netwerk, ondanks dat je gewoon verbinding hebt, kan het zijn dat die download net iets teveel vraagt van dat kleine beetje signaal dat je nog hebt.
 
Opgelost, het lag inderdaad aan het netwerk. Ik zat per ongeluk nog op het netwerk van de buren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan