Gezocht: Voetbal coach 2002 (panorama editie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krokodyl

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2017
Berichten
5
Beste allemaal,

sinds kort ben ik de cd van het spel Voetbal Coach uit 2002 kwijt. Dit is een spel wat destijds bij de Panorama werd geleverd. Ik vraag mij af of iemand dit spel nog bezit en het bestand zou kunnen delen. Ik zag het hier op een ouder topic langskomen, maar die wetransfer was helaas niet meer beschikbaar.

het gaat voornamelijk om het .iso bestand, omdat het programma nog wel geïnstalleerd staat.

Groet,

Dylan
 
Laatst bewerkt:
Beste Edmoor,

Bedankt voor de reactie. De genoemde site ben ik inderdaad meerdere keren tegengekomen. Helaas brengt deze site de zoekende nergens naartoe (misschien niet meer actief). Gelukkig heb ik zojuist een oude laptop ergens gevonden met daarin, jawel, de oude originele disc :).

Nogmaals bedankt voor de reactie
 
Hallo Krokodyl,


IK heb ook interesse in het spel, want ik ben de cd ook ooit kwijt geraakt. Zou je iets voor mij kunnen betekenen?
 
Hey Nino,

Ik heb voor de zekerheid van de disc een .iso bestand gemaakt. Ik kan kijken of ik deze via bijvoorbeeld google drive kan uploaden. Als ik dit heb geprobeerd zal ik je de link mailen. Naar welk emailadres kan ik het sturen?

Mvg
Dylan
 
Ik heb het gelezen ;). Ben nu helaas niet in de mogelijk het te versturen. Ik zal het proberen morgen te regelen.
 
Wij hebben de CD van Betaald Voetbal Simulator van ASF uit 1995.
Helaas zit ie inmiddels zo onder de krassen dat ie niet meer te gebruiken is.
De kids waren er bij ons super gek op, het lijkt wel veel op Voetbal coach 2002, die ik overigens niet ken.
Heeft iemand nog de CD van Betaald Voetbal Simulator 1995?
Een andere optie is dat hij Voetbal coach 2002 probeert.
Ik ga eerst voor de 1995 optie...
Tips welkom of een iso/kopie?
 
Hey Nino,

helaas is het mailadres onherkenbaar gemaakt. Alleen 89@hotmail.com kan ik nog lezen. Zou je opnieuw het mailadres kunnen posten? Eventueel alleen het gedeelte voor '@hotmail.com'.

@route99 helaas heb ik betaald voetbal simulator niet, mocht je interesse hebben in voetbal coach 2002 dan hoor ik het ;)
 
Oke.. houd me aanbevolen
 
Laatst bewerkt:
Nog geen mail terug op route99route99 at hete mail dot com
Ook niet in de spam..
(dus 2x route99 in naam 1x was al bezet..)
Tnx...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan