Internet met dongle

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismael1970

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2017
Berichten
3
Ik heb een 4g simkaart van tele2. Kan ik deze gebruiken om te intenetten op de laptop met behulp van een dongle.
 
ja dat kan.
zelf zou ik voor dit gaan.
daar kun je tien apparaten tegelijk verbinden met je kaart.
 
perfect!

gaat helemaal lukken!

(heb je al eens eerder een dongel gebruikt? anders ff opletten de eerste keer met de juiste settings)

eigenlijk doet de dongel het zelf...

ToP!
 
Was gisteren op de radio: dat is in het stenen tijdperk van de mobiele telefoon ooit een keer vast gelegd in een regeling/wet.
Maw simkaartje niet voor zulke doeleinden gebruiken maar wel voor mobiel gebruik.
Wel vreemd dat een aantal providers voor moeilijke gebieden die 4G oplossing wel aanbieden als er geen ADSL mogelijk is (bijv ver buiten de bebouwde kom).
Of wordt die keutel nu ook ingetrokken....?

PS: Tele2 meen ik, had blijkbaar teveel last van mensen die een 25 euro onbeperkt 4G internet abbo thuis gebruikten voor alles.... dan zit je zo aan honderden GB's per maand... als het al niet meer is...... En dan kun je de dure kabel/glas wegdoen...25 euro is dan een koopje...
Daar was dus vooraf niet goed over nagedacht...:eek:
 
Laatst bewerkt:
Maar wel dezelfde technologie alleen dat dus wrs uitgeschakeld.
 
Probleem is techniek (4G zend frequenties) niet maar misbruik van (schaars) 06 nummers. Vandaar dat ze het niet willen dat de simkaarten met mobiel nummer hiervoor gebruikt worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan