Tweede twitteraccount verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Kan iemand me helpen? In april van dit jaar heb ik een 2e Twitter account aangemaakt, maar omdat we er geen gebruik van gaan maken, wil ik deze gaan verwijderen. Maar hoe moet dat? Als ik ga zoeken op Google, vind ik wel hoe je je eigen account kan verwijderen, maar niet hoe ik een 2e account moet verwijderen. Ook wordt er gezegd dat ik naar instellingen moet gaan, maar dat knopje kan ik nergens vinden.
 
Elke twitter account heeft zijn eigen inlog, dus ik zie het probleem niet zo, met verwijderen?
 
Als ik inlog op mijn eerste pagina, ga ik van daaruit naar mijn 2e pagina. Maar dan kan ik hem niet verwijderen.
 
Welke eerste pagina? Heb je het over de Twitter website?
Of een bepaalde app? Of een site van derden?

Wat meer informatie is zeker welkom.
 
Ok. Ik heb onder mijn eigen naam een Twitter account gemaakt in 2010. En in april dit jaar heb ik via mijn account een nieuwe Twitter pagina gemaakt voor een toekomstig bedrijf. Maar die gaan we niet gebruiken. En het account van het bedrijf wil ik dus verwijderen.
 
Een Twitter-pagina? Wat is dat? Ik weet wel dat Twitter voor elk account een timeline heeft met tweets. En elke heeft een aparte inlog.

Ik weet wel dat je toestemming voor bepaalde app's kan instellen voor je account, zodat je voor derden via bepaalde sites/app's kan bepalen wat die wel en niet mogen doen met je account.

Ik heb het idee dat je over heel wat anders praat? Of bedoel je de Twitter app, waaraan je meerdere accounts kan koppelen? (handig voor privé/werk/werk2 etc..)
 
Het klinkt een beetje alsof hij Facebook bedoeld, met pagina's en een enkele login?
Maar dat mag de topicstarter zelf uitleggen.

En anders zien we wel screenshots tegemoet.
 
Hierbij stuur ik de afbeeldingen.


Mijn eigen tweetaccount.png

Account toekomstig bedrijf.png


Ik hoop dat jullie er nu meer van snappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan