raad gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocknroadie

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2016
Berichten
184
goedendag allemaal

ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag. als dat niet zo is, kan er dan iemand mij naar d juiste plaats doorverwijzen?

ik zal mijn "probleem" omschrijven dan zullen jullie begrijpen wat ik wil.

ik wil een algemene kalender bijhouden met de beschikbaarheid van bepaalde groepen. deze beschikbaarheid moet door een aantal mensen (boekers) kunnen geconsulteerd worden.

de groepen moeten elk individueel hun eigen beschikbaarheid online bijhouden via hun eigen kalender en ze mogen enkel toegang hebben tot hun eigen kalender

de boekers moeten in één kalender een overzicht zien van alle groepen en hun beschikbaarheid. de boekers moeten in alle kalenders data kunnen blokkeren.

nu is dus de vraag hoe ik dat online kan doen.....


alvast bedankt om mij verder te helpen
 
php mysql webdomein server/hosting
één mailtje en installeren en veel vertalen
en mij of iemand betalen om de aanpassing naar jou behoefte te doen.
ps heb ik ongeveer staan.autosite.pngautosite2.pngautosite3.png
layout is dan wel uw eigen zaak en is relatief snel te genereren
 
Laatst bewerkt:
php mysql webdomein server/hosting
één mailtje en installeren en veel vertalen
en mij of iemand betalen om de aanpassing naar jou behoefte te doen.
ps heb ik ongeveer staan.

begrijp ik goed dat wat ik wil, dat jij dat ongeveer hebt staan en dat je mij dit via mail kan bezorgen? aanpassingen naar mijn behoefte kan ik eventueel zelf wel doen. ik ben net geopereerd en heb nu een kleine maand de tijd....
 
Ja dat heb je goed gezien maar er staat ook bij dat het nog niet voor events is en dat wel zal moeten worden gebouwd.
En wie dat doet zal het mogelijks niet gratis doen(het werkt in php op een iets hoger niveau).Er is een groot deel gebouwd users ectra.
Nu nog zeggen dat boekhouding ook handig kan zijn.

Ik ben nog een events kallender aan het bouwen zonder spy en met liefst zo hoog mogelijke snelheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan