• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijd formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicu

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2012
Berichten
222
Ik heb (dankzij dit forum) een mooi formulier kunnen maken met een kalender die opplopt (vanuit VBA). Nu vroeg ik me af of dit ook mogelijk is m.b.t. de tijd, is hier ook zo'n soort formulier voor beschikbaar?
Zoals je ziet komt de kalender omhoog bij geboortedatum, maar bij geboorte tijd moet dan net zo iets komen....Bekijk bijlage Kalender.xlsm

Groet,

Josh
 
Wat voor iets moet er bij de geboortedatum komen? En waarom? Typen gaat over het algemeen sneller dan allerlei te klikken elementen die ook nog eens op de meest niet relevante plekken tevoorschijn komen.
 
Je hebt gelijk, mijn collega wilde dit graag omdat dit er misschien gelikt uit zou kunnen zien, maar ik denk dat typen sneller gaat.
 
Heb hier van "help mij" ook een keer mooie code gehaald die ik veel gebruik om tijd makkelijk in te voeren.
Je kan dan ipv 8:30 in te tikken 830 tikken en dan maakt hij er zelf 8:30 van.
Scheelt niet veel maar misschien leuke aanvulling.Bekijk bijlage Kalender nicu.xlsm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan