Unable to connect to the MKS: Internal error (console Vsphere Client)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mann

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
26
Hallo,

esxi server 6.5
via de vsphere client (Geïnstalleerd op een windows 10 machine) kan ik mijn vm niet via console openen.
Echter kan ik de vm wel via de web interface aan, op geen enkele andere laptop kan ik via vsphere client de console openen.
Dan krijg ik 'unable to connect to the mks: internal error' melding.

Via google al wat 'oplossingen' geprobeerd:
- Al geprobeerd om hem te verwijderen uit inventory en daarna weer terug toegevoegd.
- via de configuration tab,advanced settings, config, defaults,security, host, vinkje uit gezet
- firewall uitgezet
- cd rom verwijderd uit settings
- ssh enabled in de server
- Video memory van 4 naar 64 mb verzet

al deze 'oplossingen' waren voor mij geen oplossing.
Iemand hier wel een oplossing voor ?
 
Heeft deze warning er misschien iets mee te maken?
En hoe los ik dit op?

Vmware ESXi = versie 6.5.0
Vsphere Client = versie 6.0.0

file.png
 
Laatst bewerkt:
Wat is nu eigenlijk het probleem? Je kunt VMware beheren en daarnaast heeft VMware al aangegeven te stoppen met de C# client. We kunnen dus maar beter gaan wennen aan de webinterface.
 
Ik ben achter wat heb probleem is, de vm is in versie 12 van workstation aangemaakt.
Deze is hoger dan wat de vSphere client aan kan, waardoor de console niet geopend kan worden.

Dus dan is het gemakkelijker om via de web interface te werken, deze is niet versie gebonden.
Had voorheen nog niet echt met de web interface gewerkt, maar doordat ik nu geen andere optie heb vind ik het ook wel fijner om hierin te werken.

Bedankt voor het mee denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan