Word document niet te vinden via Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutra

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
31
Ik heb een Word document geschreven en opgeslagen in het verleden.
Nu wil ik 'm via de Windowsverkenner zoeken, maar hij vind 'm niet.
Kan ik iets instellen in het document zodat het wel wordt gevonden?
Dit is het document:
Bestaand document.PNG
Dit is de verkenner waarin ik probeer te zoeken, maar 'm niet vind:
Zoekresultaten.PNG

Wie weet waarom het document niet wordt gevonden?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt,
Meta
 
Je kunt beter invoeren Patientverwisseling.doc
Normaal zoekt die in de map waarin je staat. Ik vind die zoekfunctie voor een dergelijke actie veel te traag, laat staan dat het werkt. Ik heb hem bij mij ingevoerd en na een paar minuten nog niets gevonden. Met de zoekmachine Search Everthing nog minder dan één seconde. Voorwaarde is dat de volumes/schijven voor de eerste keer gescand zijn. Worden later automatisch bijgewerkt.
 
Hoe kom je aan die printscreen als je het document niet vinden kunt, vreemd...:rolleyes:
 
@52gast0225
Ja de I is verbonden

@21Senso
Ook alles invoeren heb ik al geprobeerd, maar dat is eigenlijk niet de manier waarop je zoekt (als je maar een deel van de naamgeving van het document weet).

@15route99
Nee dat is niet vreemd, ik weet namelijk dat het document bestaat, maar als een collega zoekt naar een document met een deel van de titel nl.: "patientverwisseling" zou die deze moeten vinden.
Maar dat gebeurd dus niet. En ik probeer er achter te komen wat er dan mis is met het document (waarom het niet te vinden is).

Kan het aan het document zelf liggen?
 
Hmmm?
Als je een printscreen kunt maken van de titel van het document.. heb je hem toch gevonden?

attachment.php


Het document heet dus: Patientverwisseling.doc...

Ik begrijp het nog steeds niet, zal wel aan mij liggen? Wat begrijp ik verkeerd? Dan kan ik verder helpen.

Die collega moet wel rechten heben op dat deel van het netwerk. daar gaan we maar vanuit.

En... niet onbelangrijk... als de synchronisatie van het netwerk achterloopt (indexeringen) kan het zijn dat een document dat jij gemaakt hebt bij een ander nog niet te zien is... dat hebben wij op ons netwerk ook nog wel eens.
Ben je in een technische ruimte bezig en heb je een doc opgeslagen.. ga je naar je kantoor om het af te werken... vind je het bestand niet...
Ik heb nog niet gehoord van een oplossing op ons werk voor dit probleem (als dit het is..)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan