• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij VBA of formule om te zoeken binnen 7 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

barry079

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Berichten
26
Goedemiddag,

Ik zoek een VBA of formule waardoor ik kan bepalen of iets binnen 7 dagen is terug gekomen in de lijst.
Wanneer de waarden is terug gekomen in de lijst zou ik deze graag gekenmerkt krijgen met een 1. Wanneer deze niet is terug gekomen met een 0. (in het voorbeeld al handmatig ingevuld dit dient met een formule te gaan).
Bekijk bijlage FTR - berekening.xlsx
Daarnaast is een kolom id verstoorder. Wanneer er in de kolom FTR een 1 wordt gevuld zou ik graag in deze kolom de id willen zien waar het om gaat.

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Mvg Barry
 
Loopt deze goed?
 

Bijlagen

  • FTR - berekening(cobbe).xlsx
    11,9 KB · Weergaven: 37
Beste Cobbe,

Ik waardeer de inzet. Echter loopt deze nog niet hoe ik het in gedachten had.


Klant 11 heeft op 1-01-2017 contact gehad. Het contact id is 1. Deze heeft op 6-01-2017 opnieuw contact gehad. Op 6-01-2017 bij klant 11 dient dan in de kolom FTR 1 te komen staan en bij verstoorder 2 .

Nu geeft bij klant 22 aan dat hij opnieuw contact heeft gezocht.

@ JeanPaul28 Een klant kan in mijn ogen ook dagelijks contact opnemen. Dus dit is wel mogelijk. Het gaat om contact momenten. Ik wel het FTR % (Firtst Time Right) weten.

Mvg Barry
 
Ik probeer ook maar wat.
 

Bijlagen

  • FTR - berekening.xlsx
    12 KB · Weergaven: 45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan