outlook 2016 issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Berichten
132
Hallo allemaal

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een probleem heb gehad maar ik heb er dus weer een.

Sinds kort maakt mijn bedrijf waar ik voor werk gebruik van office365. Alles werkt fatsoenlijk behalve outlook 2016.
Als ik outlook opstart krijg ik de volgende melding : Outlook probleem.jpg. Hij geeft een verbindingsprobleem aan terwijl ik wel gewoon een werkende internetverbinding heb.

Ik moet outlook dan afsluiten en weer opstarten. Bij de 2e start crashed outlook. Als ik daarna outlook voor een 3e keer opstart krijg ik de melding dat outlook niet goed was afgesloten en dat ik outlook in safe mode moet opstarten.

Als ik dan de safe mode start werkt outlook wel. Dit is best vervelend als ik snel mijn mail moet bekijken.

Waar kan de fout liggen en hoe kan ik dat het beste oplossen. Uiteraard heb ik als eerste offfice365 verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd.

Groeten Roy
 
Het lijkt er sterk op alsof er een accountgerelateerd probleem is met de Exchange server van Microsoft en / of de server van je mailprovider, hetgeen dus niets te maken heeft met het feit dat jij wel een internetconnectie hebt.

Waar ik even nieuwsgierig naar ben : hoe is een (eerste, tweede, etc. etc.) mailaccount aangemaakt binnen Outlook?

- op de simpele en door Microsoft volledig geautomatiseerde accountcreator, ic. : je vult in het eerste veld je schermnaam in, in veld 2 je mailadres, in veld 3 je wachtwoord hetgeen je in veld 4 herhaalt. Verder niets. Na een akkoord laat je Microsoft de gegevens erbij zoeken. Dit kan van een paar seconden tot wel enkele minuten duren, of
- op de geavanceerde manier waarbij je zelf een heleboel gegevens in moet vullen, waaronder servergegevens, poorten etc. etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan