Tekst over meerdere pagina´s kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgyboy

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
883
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Hallo ieder,

Ben bezig met een PowerPoint en heb een lange tekst van 4 of 5 pagina´s,
kan dit over meerdere pagina´s in power point ?

Zo ja hoe kan dit ?

Alvast bedankt !

Groeten,
Georgyboy
 
Mijn eerste reactie zou zijn : als je tot de conclusie komt dat de 1e dia te weinig ruimte bevat, dan zou mijn advies luiden : stop als de 1e dia vol is, voeg een dia in en ga verder op dia 2.
 
Bedankt voor je info gast0225,

Dacht dat er misschien een mogelijkheid was dat het automatisch over meerdere pagina's kon verdeeld worden
 
Mocht die er al zijn, dan ken ik 'm niet.

Daarnaast zou het mij ietwat verbazen als dat 'zomaar' zou kunnen, want de idee achter Powerpoint presentaties is juist om zo min mogelijk tekst op 1 dia te zetten, juist om het geheel overzichtelijk te houden en nog belangrijker, om de aandacht van de 'toeschouwers' vast te houden. Onderzoek heeft uitgewezen : hoe meer tekst op een dia, hoe slechter de aandacht en interesse van viewers "vast is te houden", laat staan bij gebruik van zoveel bij elkaar behorende tekst dat het niet eens meer op 1 dia past. Bij zulke hoeveelheden tekst als die jij noemt, zou het wellicht handiger zijn om Word als presentatieprogramma te gebruiken.
 
Hartelijk dank voor je tijd !

Neem dit stuk tekst dan we via word,
Trouwens we zijn nooit te oud om te leren en blij van de steun die we telkens op dit geweldig forum krijgen

Groeten,
Georgyboy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan