Dev gezocht!!: Code verzoek (Betaald)

Status
Niet open voor verdere reacties.

VraagBaak3333

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2017
Berichten
9
Hoi! Ik heb een vraagje,

Ik wil op mijn website een soort van WRTS copy hebben.

Nu kan ik dit zelf niet maken dus zoek ik iemand die dit wel kan en ook leuk vindt.

Budget: Tussen de 10 a 15 euro!

Ik ga proberen uit te leggen wat ik wil:
- Ik wil een vrij simpele versie: Bezoekers komen op een pagina laten we zeggen index.html daar kunnen ze een lijst selecteren zonder in te loggen (Heb ik al een systeem voor dus dat fix ik wel). De bezoekers zien daar een aantal lijsten staan die ze kunnen overhoren. Ik wil alleen de simpele overhoor versie van WRTS hebben zonder al die spelletjes (dus bv: Je ziet een Engels woord en je moet het Nederlandse woord type) Uiteraard met spellings controle. (Het liefst ook met leesteken controle maar dan als aparte functie dus dat je kan kiezen of je dit wil of niet.)
- Wanneer een woord goed is kan de gebruiker direct door naar het volgende woord. Als het fout is lijkt het me handig dat de gebruiker 3 seconden naar de correctie kan kijken en dan door moet naar het volgende woord. Het fouten woord kan dan later worden herhaald in de lijst.(Dus stel ik heb woord 1,3,4,5 en 6 goed maar 2 fout dan is de volgorde als volgt: 1 - 2 - 3 - 4 - 2 - 5 - 6 - 2 dus op het einde ook nog een keer alle fouten herhalen)
- Lijsten moeten worden opgehaald uit een MySQL database. Er hoeft geen lijsten aanmaken functie bij dit kan een admin zelf doen via mysql. (De bedoeling is dat de woorden random worden opgehaald zodat je niet altijd de zelfde volgorde hebt.)
- Aan het einde moeten de fouten worden weergegeven (Het liefst aantal en welke fouten precies)
- Er hoeft niet echt een database met resultaten bij al zou dit wel leuk zijn mocht het niet te veel werk zijn.
- Graag wil ik er een simpele maar mooie css bij die ik zelf nog kan aanpassen.
- Het liefs ontvang ik een code die ik op mijn website kan zetten (zelf) het maakt niet uit als het bijvoorbeeld meerdere bestanden zijn als (index.php style.css en systeem.html ter voorbeeld)

Ik hoop dat er iemand is die dit wil en kan maken! Als je denkt dat je dit kunt laat het hier onder dan even weten dan kunnen we in overleg gaan! Als iemand nog vragen heeft laat dit dan ook zeker weten!


Alvast super erg bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Is die prijs per uur of totaal ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan