website niet gecentreerd in chrome, wel in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet2380

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Berichten
25
Hallo

Ik krijg mijn website niet gecentreerd, heb nu zoveel veranderingen gedaan dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
In mijn dreamweaver zie ik alles perfect!

Ik zie hem wel goed in firefox, maar in chrome staat alles links.

Het gaat om de site http://www.trouwen-bruiloft.nl, heb de layout.css en sleleton.css al van mijn andere site http://www.trouwen-bruiloft.be gekopieerd, maar blijft een probleem.
terwijl de be versie wel goed staat.
Kan iemand zien welke fout ik maak.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Hartelijke groeten Margaret
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de fout (maar ben niet zeker van mijn zaak) dat de "position: relative;" moet zijn en niet "position: center;" hoop dat je er iets aan hebt
 
Volgens mij is de fout (maar ben niet zeker van mijn zaak) dat de "position: relative;" moet zijn en niet "position: center;" hoop dat je er iets aan hebt

Ik kan nergens zien dat ik center heb staan, ik heb deze code
.container {
position: relative;
width: 1024px;
margin: 0 auto;
padding: 0;
background-color: #FFFFFF;
 
dan zal ik als ik jouw was effe langs alles wat je op deze site hebt veranderd lopen en kijken of je aan de style wat veranderd hebt wat je op je andere niet hebt.
 
dan zal ik als ik jouw was effe langs alles wat je op deze site hebt veranderd lopen en kijken of je aan de style wat veranderd hebt wat je op je andere niet hebt.

Heb de hele style en css van de andere site gekopieerd en op deze geplaatst, maar blijft links staan in chrome. Op alle andere brownsers werkt hij wel goed. Heb net alles gecontroleerd in https://www.browserling.com/ geeft geen fouten, en daar staat hij wel goed in chrome. Als ik zelf in chrome kijk op verschillende computers staat hij links gecentreerd.
 
Laatst bewerkt:
Neem de tijd en kijk morgen nogmaals misschien moet hij effe update en wacht hij op de google bot
 
Probleem gevonden, ligt aan chrome, verversen helpt niet alleen ctrl+f5. Phhh hele dag mee aan het werk geweest!
 
beste er zijn nog enkele fouten
bij .nl worden er minder css gedownload als bij .be

bij de be site worden er enkele ads en css dubbel geladen dus iets eens te bekijken.

ook icon is niet te zien op be (je kon ook twee domeinen op één site plaatsen)

Nu best maak je een pagina aan met een H1 en eronder een link met "trouwen in nederland" naar nederland
en dan "trouwen in belgie" op de andere site met eronder kleine documentatie over der andere site
zal het zelfde zijn behalve voor robbots.
 
Het volgende is niet nodig want IE8 of ouder wordt nergens gebruikt en (gte IE 9) werkt niet bij recente IE.
Code:
<!--[if lt IE 7 ]><html class="ie ie6" lang="en"> <![endif]-->
<!--[if IE 7 ]><html class="ie ie7" lang="en"> <![endif]-->
<!--[if IE 8 ]><html class="ie ie8" lang="en"> <![endif]-->
<!--[if (gte IE 9)|!(IE)]><!--><html lang="NL"><!--<![endif]-->
<!--[if lt IE 9]>
<script src="http://html5shim.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script>
<![endif]-->

Als je de volgorde verbetert krijg je dit
Code:
<!DOCTYPE html>
<html lang="nl">
<head>
<meta charset="utf-8">
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1">
<title>Informatie over trouwen en planning van je bruiloft</title>
<meta name="description" content=".... .....">
<link rel="stylesheet" href="css/skeleton.css">
<link rel="stylesheet" href="css/layout.css">
<link rel="stylesheet" href="css/colors.css">
<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<script type="text/javascript">
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({google_ad_client: "ca-pub-1035846018167414", enable_page_level_ads: true});
</script>
<script type="text/javascript">
window.cookieconsent_options = {"message":"We gebruiken cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.","dismiss":"Got it!","learnMore":"More info","link":null,"theme":"dark-bottom"};
</script>
</head>

Zoekmachines indexeren altijd tenzij je aangeeft dat dit niet moet. Deze regel kan weg.
<meta name="robots" content="index, follow">

Deze <head> komt van deze pagina (klik)

Suc6 met je website.
 
Laatst bewerkt:
beste er zijn nog enkele fouten
bij .nl worden er minder css gedownload als bij .be

bij de be site worden er enkele ads en css dubbel geladen dus iets eens te bekijken.

ook icon is niet te zien op be (je kon ook twee domeinen op één site plaatsen)

Nu best maak je een pagina aan met een H1 en eronder een link met "trouwen in nederland" naar nederland
en dan "trouwen in belgie" op de andere site met eronder kleine documentatie over der andere site
zal het zelfde zijn behalve voor robbots.


Het ging over de css waarom hij naar links stond. Is totaal niet van belang dat ik 2 pagina's samenvoeg, waarom zou ik? Zijn 2 totaal verschillende pagina's. En de oplossing is al gevonden. Gewoon ctrl f5 gedaan, en alles was opgelost.
 
ik heb me een beetje fout uitgedrukt
ik heb het vooral over Untitled2.png
vooral niet kijken naar de 404 omdat dit van een spyblockade komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan