Motorola V3 opladen niet mogelijk probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jestiar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2017
Berichten
3
Hallo iedereen!

Ik wou wat meer offline en wat meer me Iphone 6S aan de kant laten daardoor.
Ik ben op marktplaats wezen zoeken naar een Motorola V3 razr aangezien ik die echt nog steeds mooi vind en vroeger de telefoon altijd graag wou hebben.
Nu heb ik een model gevonden en deze heeft een probleem denk ik.
Ik kan hem gewoon aanzetten met de meegeleverde data kabel met een adaptertje van me Iphone. als ik hem open klap dan gaat hij gewoon aan.
Ik krijg dan in beeld onder me provider naam ''Opladen niet mogelijk'' en ik krijg ook het batterij logo niet rechts boven in beeld terwijl deze wel in beeld moet staan aangezien deze wel zo ingesteld is.

Wat kan het probleem zijn? software cd etc heb ik dus niet.
Ik vermoed iets met de accu aangezien de originele accu er niet in zit maar 1 met 1700mah 3,6v van het merk max cell (high performance battery) Maar ik heb ook niet de orginele oplader, alleen data kabel met usb met me iphone adapter.

Ik hoop dat er iemand hier is die misschien me kan helpen met dit.

Groetjes,

Mike
 
Ik denk dat je niet de juiste lader gebruikt, vandaar de tekst laden niet mogelijk. Spaniël g van 220 volt blokje is te laag, probeer eens een andere lader.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb diverse laders geprobeerd.

240volt of 50/60htz.
Maar het rare is als ik hem in de lader doe gebeurd er niks. maar als ik de telefoon open klap gaat hij wel aan. en krijg ik die melding in beeld. wat ook raar is dat ik het logo van de accu niet rechts boven in beeld heb. je zou denken dat de telefoon goed moet zijn.
 
Pak een lader van de iPad die geeft minimaal 1 amp. Volgens mij geeft die van jou maar 0,3 amp en als output te laag is ( heb ik ook met sommige laders bij mijn iPhone dat er niet wordt opgeladen) dan laadt hij de accu niet.
En met de klep openen dat die dan aangaat gebeurt ook als die niet aan de lader hangt, is gewoon standaard dat je gsm aangaat bij het openen van display klep.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost.

Ik heb een nieuwe lader gekocht en hij deed het weer. Dus laadblokje met usb kabel gaat niet werken dan krijg je de melding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan