Budget game PC €500

Status
Niet open voor verdere reacties.

majorbee

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2012
Berichten
17
Hallo,

Wil graag een goedkope pc zelf in elkaar zetten, weet alleen niet of de onderdelen die ik bij elkaar heb gezocht het beste is uitgekozen.
https://azerty.nl/basket/?code=YTo5OntpOjEzNjk4MTc7aToxO2k6NzE2MzA7aToxO2k6MTQxMDg2MTtpOjE7aToxNDE3OTg5O2k6MTtpOjE1NTIxNDU7aToxO2k6MTAzMDE7aToxO2k6MTY2NjM3NDtpOjE7aTozNjA5NzA7aToxO2k6MTQyOTc2NjtpOjE7fQ==
Zit met dit lijstje nu op de €580, zou het graag rond de €500 euro hebben en in ieder geval onder de €550.

Pc zal gebruikt worden om mee te gamen, dit hoeft nergens op Max te draaien natuurlijk.
Games zijn dan onder andere de Sims, Civilization, Anno.., C&C etc.

Zou het wel fijn vinden dat het mogelijk is om het systeem later te upgraden mocht ik dat willen.

Pc wordt voornamelijk op een monitor aangesloten maar wordt ook regelmatig op de tv aangesloten.

Alvast bedankt.
 
Kies voor een goedkopere kast. Azerty heeft midtowers vanaf € 30,00
 
Misschien is dit een leuk voorbeeld, kost 410 Euro en kun je nog iets wisselen...
 
Op zich een goede samenstelling voor een goedkope game pc, maar ik denk niet dat dit onder de 500 euro te krijgen is zonder echte gebreken. Je zou eventueel de Arctic Freezer i11 koeler weg kunnen laten om geld te besparen. De G4620 wordt namelijk geleverd met de 'stock cooler' van Intel (bron). In mijn ervaring kunnen de Intel koelers de processor tijdens het gamen prima koel genoeg houden zonder veel lawaai te maken.

Verder is de processor vergeleken met de rest van de PC redelijk overpowered, dus je zou hier voor een goedkopere optie kunnen kiezen. Ook zou ik persoonlijk kiezen voor de de RX 560 als grafische kaart. Is wel iets duurder, maar qua prijs/prestatie een stuk beter dan de GT 1030.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan