Tekstkleur verschilt na afdruk samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eempje86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2017
Berichten
3
Sinds kort heb ik het afdruk samenvoegen ontdekt.
Alleen nu zijn mijn invoegvelden na afdruk samenvoegen blauw van tekst terwijl de rest zwart is.
Ik heb al alles opnieuw geselecteerd en de tekstkleur veranderd maar het blijft hetzelfde resultaat geven.
In mijn Word bestand is de gehele tekst gewoon zwart.
Wat heb ik nu niet goed gedaan en hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt

Met vriendelijk groet,

Amy
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij HelpMij :).
Samenvoegen naar een nieuw document betekent dat je de standaardinstellingen van het nieuwe document meekrijgt in dat document. Dat is doorgaans geen probleem als je in je oorspronkelijke document ook geen afwijkende stijlen gebruikt, anders kan het doeldocument er inderdaad wel eens anders uitzien. Je kunt eens kijken of de velden deze parameter heben: \* MERGEFORMAT. Zo ja: haal die dan eens weg zodat je alleen de veldnamen ziet tussen de accolades. Staat de parameter er niet, dan kun je eens kijken wat er gebeurt als je hem er bij zet. Een alternatieve parameter, die vermoedelijk ook veel beter werkt, is deze: \* CHARFORMAT.
 
Mag je de vraag ook nog op <Opgelost> zetten :).
 
Ach moeten.... uiteindelijk doet de moderator het ook wel na een paar maanden. Maar het is wel fijn voor de helpers om te zien dat een vraag is opgelost, dan hoeven ze niet meer naar oplossingen te zoeken. Dus je helpt ons er dan weer een beetje mee :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan