Microsoft Office pakket: welke moet ik hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miekkie100

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
13
Hallo allemaal,

Ik heb deze maand een nieuwe laptop gekocht met Windows 10 erop. Ik was in de veronderstelling dat het pakket van Microsoft Office erop zou zitten maar nee dus. Nu heb ik rondgekeken maar wat is het aanbod groot!!

Kunnen jullie mij adviseren welk pakket ik zou moeten aanschaffen? (ik ben niet erg thuis in deze dingen, ik las pakketten van jaren terug of recente / per jaar of eenmalige aanschaf?)
Ik zoek gewoon een pakket waar Excel, Word en PowerPoint inzit. Ik doe er geen gekke dingen mee, gewoon de standaard dingen.

Kunnen jullie mij adviseren waar ik goed aan doe?

Groetjes Annemieke
 
Een tegen vraag, ga je het zakelijk en/of beroepsmatig gebruiken.

Want als thuis gebruiker zou je best uit de voeten kunnen met Libre Office of Open Office.
Beide pakketten zijn vrij te verkrijgen, en in grote mate compatibel met de office producten.
Kies je toch voor Office dan kan je een eenmalige aanschaf doen of maandelijks betalen.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Apache Openoffice al een tijd voor thuisgebruik, erg tevreden er over.
Ik instaleer het bij al mijn familie en kennissen, geen negatieve berichten van hun gehoord.
Is gratis...wat wil je nog meer!!
:p
Lucia
 
Laatst bewerkt:
Idd Libre Office (wrs het verst doorontwikkeld) voldoet in 99+% voor huis/thuin/keuken werk.... en Open source, vrij te gebruiken...

Vraag anders bij PZ/HR/IT support afdeling of er bij jullie een regeling voor het personeel is om Microsoft Office aan te schaffen als thuis versie.
Heb daardoor zelf Office 2016 Pro voor 13.95 euro... daar kom ik nog wel overheen.. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vanavond Open Office 4.1.3 gedownload en het ziet er voor nu erg goed uit!
Dus erg bedankt voor de tip!!
Groetjes Annemieke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan