Doet niks als ik op microfoon klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayvp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Berichten
92
Mijn microfoon en webcam doen het niet.
Als ik dan rechtsonder naar geluiden wil gaan en erop klik werkt het niet.
Als ik naar start ga en geluid typ opent dit ook niet.
Drivers zijn geupdate.
Bij apperaat beheer staat AMD High Definition Audio device en eronder IDT High defenition Audio CODEC
Ik gebruikt windows 10
 
Heb je toevallig ook een meerkanaals luidsprekersysteem aangesloten op de achterkant van je pc? dwz, dat de de rode/groene/zwarte aansluitingen hebt gebruikt?
 
Nee verder is niks aangesloten de microfoon van laptop werkt zelf wel maar Oortjes/Headsets werken niet erop ( deze werken wel op mijn computer )
Ook werkt de webcam niet zou dit kunnen liggen aan windows 10? op laptop zelf zit stikkertje met windows 7...
 
Na de upgrade naar Windows 10 ook nieuwe drivers geinstalleerd?
 
Probeer eens je webcam en microfoon opnieuw te installeren. Dat doe je met Windows-toets dan op het vergrootglas en dan typ je apparaten je klikt op degene met een wit tandwiel en een blauwe achtergrond klikt op de microfoon en klikt op apparaat verwijderen dan opnieuw aansluiten op je PC even wachten en hij is weer gedownload als het goed is zou het dan moeten werken doe hetzelfde met je webcam.
 
Het meest voor de hand is eerst de ingebouwde probleemoplosser voor hardware en apparaten te gebruiken. Type probleemoplossing in het zoekvak etc. Hardware en geluiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan