Inhoud cellen van 2 tabellen in word synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

quaak

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
7
Beste,

Ik ben niet veel actief op dit Forum omdat ik de meeste informatie toch weet te vinden. Echter heb ik nu een issue waaraan ik niet uitkom.

Is er iemand die mij kan helpen met het volgende in een word bestand?

Ik heb twee tabellen, wanneer ik een omschrijving plaats in de eerste tabel zou het fijn dat deze automatisch word aangevuld naar de tweede tabel.

Zie bijlage voor meer duidelijkheid.

Mochten er vragen en of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

met vriendelijke groet

Robert Q
 

Bijlagen

  • Pos.docx
    18,7 KB · Weergaven: 37
Bedoel je iets als dit?
in de eerste tabel heeft Onderdeel nu een bladwijzer. Als je de inhoud verandert, met <Ctr>+<a> alles selecteert en op <F9> drukt, ververs je de hele tabel.
 

Bijlagen

  • Pos.docx
    19,4 KB · Weergaven: 38
goedemorgen,

Bedankt voor het inzien!

Ik heb de tekst aangepast en <Ctr>+<a> alles selecteert en op <F9> gedrukt, echter krijg ik dan de volgende melding:

Fout! Verwijzingsbron niet gevonden.

mvg
Robert
 
Dan heb je vermoedelijk ook de bladwijzer verwijderd. Het beste kun je de bladwijzermarkeringen aanzetten (<Bestand>, <Opties>, <Geavanceerd>, groep "Documentinhoud weergeven" >Bladwijzers weergeven>) zodat je tussen de haken blijft als je iets typt.
Idealiter maak je van de hele cel een bladwijzer (dat werkt namelijk ook) maar dan krijg je in de tweede tabel een nieuwe cel, en niet alleen de inhoud.
Wil je het ideaal oplossen, dan moet je met secties werken en formuliervelden. Je laat dan de inhoud van de velden terugkomen in de tweede tabel, en je kunt dat veld automatisch vanuit het formulierveld bijwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan