Netwerk adapter word niet meer herkend, nieuwe gekocht maar word ook niet herkend?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

timetje100

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Berichten
149
Hallo Allemaal!

Sinds een dag doet het internet op mijn pc niet goed, ik kan alleen verbinden met een kabel.

Als ik probeer te verbinden met ons 2.4ghz of 5ghz netwerk is hij het netwerk aan het controleren, verbind hij en staat er geen internet, beveiligd.
Terwijl mijn laptop en mobiel wel normaal kunnen verbinden met mijn wifi?

Als ik direct via mijn router netwerk probeer te verbinden krijg ik hetzelfde probleem.
IK merk wel dat als ik telkens op verbinding maken klik dat hij dan even geen wifi signalen laat zien, springt hij ineens weer aan met de lijst van wifi signalen en staat er kan geen verbinding maken

Ik heb al een andere wifi adapter geprobeerd, daarbij heb ik hetzelfde probleem.

Sinds een paar dagen deed mijn netwerk adapter het niet meer goed, kon wel verbinden maar dan zegt hij dat er geen internet is.
Dus vandaag nieuwe gekocht: tp-link archter T9E, oude was een tp link 8400.

Ik draai momenteel windows 10

Edit: hij ziet mijn oude en nieuwe alleen op een pci 3.0 x16 slot?

Ook al via tp link website driver geprobeerd te installeren maar kreeg steeds de melding dat hij geen netwerk adapter kan vinden..

Iemand een idee hoe ik nu verder kan?

Met vriendelijke groet,

Tim
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ik heb de instructies gevolg. Pc geeft aan dat de nieuwste software is geinstalleerd

Sinds een dag doet het internet op mijn pc niet goed, ik kan alleen verbinden met een kabel.

Als ik probeer te verbinden met ons 2.4ghz of 5ghz netwerk is hij het netwerk aan het controleren, verbind hij en staat er geen internet, beveiligd.
Terwijl mijn laptop en mobiel wel normaal kunnen verbinden met mijn pc?

Als ik direct via mijn router netwerk probeer te verbinden krijg ik hetzelfde probleem.
IK merk wel dat als ik telkens op verbinding maken klik dat hij dan even geen wifi signalen laat zien, springt hij ineens weer aan met de lijst van wifi signalen en staat er kan geen verbinding maken

Ik heb al een andere wifi adapter geprobeerd, daarbij heb ik hetzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan