contactpersoon verwijderen uit favorieten Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
496
Beste forummers,

Abusievelijk heb ik een contactpersoon opgenomen als favoriet in mijn contactpersonen in Outlook 2016. Iedere keer zie ik nu, als ik die optie aanklik, deze favoriet verschijnen. Ik ben al geruime tijd aan het zoeken hoe ik die favoriet kan verwijderen, maar het lukt niet. Hebben jullie een suggestie?

m.vr.gr. Egbert
 
Hallo Egbert.

Klik op de navigatiebalk op Personen. Klik op Contactpersonen. Klik op het lint in Huidige weergave op Personen. Selecteer Personen in Huidige weergave. Selecteer de contactpersoon die je wilt verwijderen. Klik op Verwijderen.

Ik neem aan dat je niet op een server zit. Exchange Server, Lync, LinkedIn of Facebook worden niet gewijzigd.
 
Hallo Manamana, het is niet de bedoeling dat deze persoon wordt verwijderd, maar alleen dat die niet meer als favoriet wordt weergegeven. Moet ik toch verwijderen om dit op te lossen?
Ik zit overigens niet op een server.

gr Egbert
 
Ik denk dat deze persoon later gewoon toegevoegd kan worden.

De map wordt ook getoond in de Favorieten. Een map uit de Favorieten verwijderen?
Klik een van de mappen onder 'Favorieten' aan met de rechtermuisknop.
Klik op Verwijderen uit Favorieten. Als het gaat om een persoon.
 
hoi Manamana,

Ik ben wat laat met mijn reactie. Ik heb de betreffende persoon verwijderd, maar nog blijft de naam verschijnen. Ik heb een schermafdruk bijgevoegd.

Zodra ik met de muis linksonder naar de contactpersonen ga, dan verschijnt deze pop-up met de naam van die persoon, hoogst irritant.

Werkt deze toelichting iets beter?

m.vr.gr. Egbert
 

Bijlagen

  • voorbeeld1.docx
    24,1 KB · Weergaven: 165
Laatst bewerkt:
Bedankt, inderdaad erg hardnekkig, ik laat het even voor wat het is, want ik heb een enorme lijst aan contactpersonen en distributielijsten (ben penningmeester van een aantal verenigingen).
gr Egbert
 
Oke, graag gedaan. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan