• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

1 excel: elk kwartaal eigen tabblad, 1 tabblad totaal + grafieken totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Dankjewel!!
Even niet online geweest wegens ziekte. Superleuke verrassing dat hier gewoon een afgewerkte oplossing op mij staat te wachten!
Superhartelijk bedankt voor jullie hulp! :)
 
OK, ik heb dit even getest. Heb nog n paar vragen:

- kan ik nog ergens mijn werkblad 'totaal' zien?
- wat moet ik doen om nog een aantal velden toe te voegen? (in het origineel werden sommige tellers of noemers berekend obv de waarden in een paar andere cellen. Ik zou deze graag toevoegen en die teller of noemer als berekend veld automatisch ingevuld zien)
- kan ik in het formulier ook een nieuwe datum invullen? Bvb in 2018. Ik heb de indruk dat ik me nu moet beperken tot het keuzelijstje. Is er een manier om echt een nieuw/blanco formulier te krijgen?
- als ik het formulier gesloten heb, hoe roep ik het dan weer op? (OK, dit heb ik intussen zelf opgelost door een knop te plaatsen die het formulier opent)
- bijkomende vraag: kan ik de grafieken ook automatisch laten aanvullen met de nieuwe data?

Alvast dank om me nog even wegwijs te maken! Dan kan ik er echt mee aan de slag :).
 
Laatst bewerkt:
Oei, per ongeluk de vraag op opgelost gezet. Grotendeels wel natuurlijk, maar is er iemand die mijn laatste vraagjes nog zou kunnen beantwoorden?

Merci alvast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan