R4i kaartje werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Femkexx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2017
Berichten
1
Hoi,

Een paar dagen geleden wilde ik een update uitvoeren op mijn nintendo DSi. Ik realiseerde me tijdens de update echter dat het heel goed zou kunnen dat mijn kaartje na de update niet meer zou werken, dus onderbrak ik de update door de nintendo uit te zetten. Ook heb ik de internetverbinding uitgezet. Als ik nu mijn R4i kaartje wil openen, krijg ik steeds de volgende melding:

An error has occurred
press and hold the power button to turn the system off.
please refer to the nintendo dsi operations manual for details.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Heb al verschillende firmware op het kaartje geïnstalleerd en vervolgens proberen te updaten op de nintendo DSi van mijn zusje, waarop het kaartje wel gewoon werkt. Het R4i kaartje van mijn zusje werkt ook niet in mijn DSi, maar wel in die van mijn zusje. Telkens gaf mijn R4i kaartje aan dat de firmware up to date was. Ik heb ook al mijn nintendo DSi naar fabrieksinstellingen teruggezet, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik kom zo geen stap verder en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Zou iemand me kunnen helpen?

Even nog wat belangrijke informatie:
Mijn zusje en ik hebben beide een Nintendo DSi versie 1.3E
Op mijn kaartje staat het R4 logo met een kleine i erboven. Ook staat er een gele ster in met V1.4. Er staat geen wifi-logo op het kaartje.
Mijn zusjes kaartje ziet er hetzelfde uit, alleen heeft zij geen kleine i boven het R4 logo en staat er ook geen gele ster op. Op mijn zusjes kaartje staat ook geen wifi logo.

Alvast bedankt!
 
Dit heb ik ook gehad, je kan er niks aan doen hij is waarschijnlijk beschadigd door de halve update omdat ie uit is gezet. Je moet een nieuwe kopen, je kan wel alle spelletjes en bestanden van je oude R4i kaart overzetten op een nieuwe door hem aan te sluiten op een pc met een kaartlezer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan