Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

LolliGothQueen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2016
Berichten
13
Hallo.

Ik ben van plan een nieuwe game pc te kopen maar omdat mijn ouders niet willen dat ik er 1 samenstel heb ik moeten zoeken voor een desktop die goed is en waarvan de prijs overeenkomt met wat je krijgt.
Ik heb 2 pc's gevonden die mij goed leken maar ik ben zelf niet zeker of de prijs ervan klopt

https://www.bol.com/nl/p/msi-codex-...sktop/9200000073310490/?suggestionType=browse


https://www.bol.com/nl/p/msi-nightb...sktop/9200000073310494/?suggestionType=browse

Zijn dit goede pc's ?
Zijn ze een goede prijs ?
Welke is beter om te kopen?

P.S. Ik speel vooral de nieuwste games en zou ze graag zonder problemen willen spelen

Alvast bedankt LolliGothQueen
 
Een "kant-en-klaar"-pc is altijd duurder als zelf bouwen, dat is vrij eenvoudig te begrijpen, en niet altijd de beste configuratie want het moet "prijstechnisch" aantrekkelijk lijken.
In beide pc's zit, gezien de specificaties, een goedkoop MSI moederbordje ( maar 2 geheugensloten ) en ondersteunen beide max. 16 Gb geheugen...
Daarbij is de videokaart van de 1e ( gtx 1060 ) ook een instapmodel ( 3 Gb Vram ) maar wel beter als die van de 2e pc ( gtx 1050ti ).
Als je de nieuwste games op max. settings wilt spelen moet je minimaal een GTX 1080 of 1080Ti hebben maar dan praat je over prijzen voor alleen de videokaart die beginnen vanaf € 520 voor de 1080 en € 700+ voor de 1080Ti

De 1e is de beste keuze van de 2 maar ik zou ze zelf geen van beide kopen..
Wellicht is het makkelijk als je opgeeft wat je budget is, dan kan er gezocht worden naar andere, wellicht betere setups voor dat geld...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het snelle antwoord .

Mijn budget is rond de 900-1000euro

-LolliGothQueen-
 
Kun je hem zelf in elkaar zetten en heb je er een W 10 licentie bij nodig?

Voordeel van kant en klaar systemen is dat er vaak al een W 10 op staat.
 
Dus de pc is niet goed? ( ik heb het over de eerste )
Ook als samenstellen echt geen optie is?
 
Wat zijn je eisen qua games? en op welke resolutie ga je spelen? Voor 1080p heb je echt geen 1080 nodig. Hell, ik heb een AMD-290 van een paar jaar terug en kan nog steeds alles op ultra spelen en die was 400 euro.

In hoevere is de restrictie? Mag je wel een losse videokaart erin stoppen? anders goedkoper basissysteem kopen zonder videokaart en vervolgens kaart inbouwen.
 
Ik ben niet zeker op welke resolutie maar het is zeker niet boven de 1080.
Ik ben vooral World Of Warcraft aan het spelen en League of Legends en het moet niet op max settings, ik zou het gewoon graag zonder problemen en op een goede fps willen spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan