na automatische update windows 1o start windows niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
741
hallo experts,

volgende probleem heb ik sinds windows 10 op 5-9-17 een automatische update heeft geïnstalleerd:

laptop start op en windows start niet door, scherm met window-tjes en een rondje van stippen dat beweegt blijft staan, ook na uren nog.

ik heb daarna windows laten herstellen naar een situatie van voor de update, dan start alles weer normaal op
maar windows gaat dan weer automatisch de update downloaden en voorbereiden, bij het uitzetten van de laptop wordt de update alsnog geïnstalleerd en bij het opstarten blijft windows weer hangen,

ik heb na wat google-werk windows laten controleren waarom de update niet werkt op geïnstalleerd kan worden, windows komt dan met een mogelijke fout in de windowsUpdate-database, hiervan geeft windows aan dat deze nu opgelost is....pff fijn denk je, nu zal de update vast lukken ....maar nee hoor...windows blijft weer hangen.

Heel erg vervelend dus, ik moet nu elke dag bijna windows herstellen naar een situatie van voor de update, dan kan ik weer werken een dag, als ik geluk heb gaat windows pas twee dagen dagen zelf weer de update installeren....tja en daarna kan ik weer opnieuw terug naar een herstelpunt. Onwerkbaar.

Wie o wie herkent dit en weet een definitieve oplossing, hopelijk komt er snel een nieuwe update die wel werkt.

bedankt vast voor reacties.

.
 
het betreft : 2017-08 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4034674)

ik heb al van alles geprobeerd(alle startopties doen niks) maar het best werkt nu nog voordat ik de laptop uitzet zet ik de wifi van de laptop uit en na het opstarten wie handmatig aan.
dan start de laptop op , windows probeert de update te installeren, dat lukt niet en hij komt na een tijdje weer in het normale scherm

geen ideale oplossing.

wat ik ook zag tijdens een van de vele pogingen om de laptop op te starten dat de genoemde update na 5% stopt en de laptop opstart, en dan is het feest, vastlopen.
 
heb je ook al geprobeerd om de update te verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan