email ontvangt geen bijlages meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stardance

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Berichten
46
Goedemorgen, sinds ik een nieuwe pc heb gekocht met win 10 erop en daar het e-mailprogramma van gebruik ontvang ik geen PDF bijlages meer in mijn Ziggo account.
Op mijn hotmail account wel gewoon. Stuur ik 'm vanuit mijn hotmail account zelf naar mijn Ziggo account dan ontvang ik 'm wel gewoon maar als anderen 'm mij sturen niet.
Ik heb al zitten kijken of het een instelling is ofzo maar kan zo niks vinden en van google word ik ook niet echt wijzer.
Is er misschien iemand die mij kan vertellen wat de oorzaak hier van kan zijn?

Alvast bedankt! :)
 
Hallo. Laten we eens beginnen bij deze:

Mogelijk blokkeert jou virusscanner het een en ander. Komt de mail van een persoon of van meerdere die een bijlage in PDF versturen?
 
Kijk even hier naar.
 
Kijk even hier naar.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de firewall van Win10 ze tegenhoudt. Die heb ik nu uitgezet en anders maar een virusscanner erop zetten, had ik niet gedaan deze keer, heb windows defender aanstaan.
 
Dat is wat ik zei in het bericht met #2. Kijk dat even na. Beetje mee spelen. Blijft toch vreemd dat je die bijlage niet kunt lezen.

Hoe zit het met andere bijlagen zoals een Excel document bijvoorbeeld? En eens even goed je computer scannen kan geen kwaad.

Kijk hier ook eens eventjes. https://support.office.com/nl-nl/ar...-opslaan-92f87f3f-1085-425a-87f6-08d43c19b43d

ik heb net even iemand een pdf laten sturen en ontving 'm nu wel. Dus denk toch die firewall die 'm tegenhield.
Ik hoop dat het probleem nu is opgelost. Bedankt!
 
Ik begrijp de conclusie niet dat het opgelost is. Het werken op de pc zonder actieve Firewall is zeer gevaarlijk.
 
Ik begrijp de conclusie niet dat het opgelost is. Het werken op de pc zonder actieve Firewall is zeer gevaarlijk.

uhm ja, klopt, maar ik zet er wel NOD32 op, die beschermt de pc dan ook en die had ik hiervoor ook altijd al, alleen dacht ik om het deze keer met Windows Defender te doen, maar als die zoveel problemen geeft dan laat ik die wel uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan