Andere taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.413
Hallo,
Ik krijg sinds vanmorgen de menu's en andere onderdelen van MS OUtlook in een andere taal. Hoe ktijg ik het weer in het Nederlands?
 
Ik gebruik inderdaad OUTLOOK 2007.
Op aanraden heb ik een systeemherstel gedaan en heb weer de Nederlandse taal.
Maar krijg ik nu weer niet een update?
 
Dat ligt eraan welke versie van Windows jij gebruikt.
Stel dat jij Windows 7 hebt, dan geef je zelf opdracht tot zoeken naar updates. Als KB4011086 dan weer wordt aangeboden, dan rechtsklik je op die update en kies je voor Verbergen.
Als je Windows 10 gebruikt, dan wordt die update meteen weer gedownload. Of je moet eerst via Geavanceerde opties het vinkje weghalen voor 'Updates voor andere Microsoft producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows':

59b91479f3814-Geavanceerde_opties.JPG


Ik ga er wel van uit dat Microsoft binnenkort een verbeterde versie van deze update aan zal bieden. De vraag is alleen wanneer...
 
Ik gebruik Windows 10 en heb nu het vinkje weg gehaald. Ben benieuwd.
Bedankt.
 
Graag gedaan.
Door dat vinkje weg te halen ontvang je geen updates meer voor Office 2007. Dat vinkje moet je dus alleen tijdelijk weghalen. Hoe lang? Volg het nieuws over deze update. Zoek in de komende week of weken regelmatig met Google naar KB4011086. Lees de artikelen/websites waarop die update besproken wordt en controleer zo of het probleem met die update al is opgelost door Microsoft.
Wanneer dat het geval is, dan zet je dat vinkje weer terug en haal je de verbeterde versie van die update binnen.
Beetje lastig, maar ik weet op dit moment geen andere oplossing.

Ik heb hier ook nog een pc staan waarop Office 2007 staat. Die pc laat ik (nu ik jouw klacht gelezen heb) expres een paar dagen uit staan, zodat er geen updates gedownload worden. Maar niet iedereen heeft de luxe van meerdere pc's en meerdere versies van Office...
 
Bedankt voor de tip. Ik hou het in de gaten.
 
Verwijderen KB4011086 bracht geen resultaat

Ik heb KB4011086 verwijderd en de computer terug opgestart maar het heeft niet geholpen.
Het topic zou dus moeten 'open blijven'... of heeft iemand een (andere) oplossing ?
 
Voor de topic starter is het probleem opgelost. Daarom heeft hij de status op Opgelost gezet. Dat is zijn goed recht.

Maar goed, hier een tip: start je computer op in veilige modus. Voer daarna systeemherstel uit naar een datum waarop het probleem zich nog niet voordeed.
En denk er aan dat de ondersteuning voor Office 2007 al stopt op 10 oktober 2017. Dat is over minder dan 1 maand. Daarna zullen er nog steeds gaten in de beveiliging van Office 2007 gevonden worden, maar daar krijg je dan geen patches (updates) meer voor.
Misschien toch verstandig om uit te gaan zien naar een nieuwer Office pakket.
 
Oei, mijn laatste bemerking was zeker geen verwijt naar de topic starter :rolleyes:maar ik vond het een beetje vreemd dat het topic als opgelost beschouwd werd terwijl er nog geen definitieve oplossing is.

Ik heb inmiddels toch goed resultaat met het verwijderen van KB4011086 (blijkbaar zat er na de 1e 'verwijdering' nog een restant of deed ik iets verkeerds)

Overigens bedankt voor de tip ivm de aanschaf van een recentere Outlook versie. Je commentaar verduidelijkt veel ! tx:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan