Facebook support

Status
Niet open voor verdere reacties.

artisjok

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
Berichten
132
Ik heb een fb account waar ik niet op kan maar ken wel op die email adres nou heb ik een support ticket gestuurt naar fb maar ze reageren niet heeft iemand hier enig idee hoe lang het duurt voor je antwoord krijgt ?
 
Kweenie... maar hoe lang hebt hem gewacht al.... ;)
 
je mag best normaal doen en al een dag gewacht
ja, en misschien hebben ze een hoop tickets. Soms kan het wel een paar dagen duren?
Geduld is een schone zaak.

maar wat heb je gevraagd. Misschien kunnen wij je er zelfs mee helpen.

PS: Dit heeft niks met webservers te maken.
 
..... maar ken wel op die email adres ..

en:

je mag best normaal doen en al een dag gewacht
Neem dan ook de moeite om normaal Nederlands te schrijven....maakt het lezen voor de helpers hier immers ook een stuk prettiger...
Snap je...:cool:
 
ja, en misschien hebben ze een hoop tickets. Soms kan het wel een paar dagen duren?
Geduld is een schone zaak.

maar wat heb je gevraagd. Misschien kunnen wij je er zelfs mee helpen.

PS: Dit heeft niks met webservers te maken.

ik heb gevraagd of ze misschien een offline methode hebben om mijn wachtwoord te wijzigen want als je dat probeert lukt het niet want ik kan sinds kort weer op die email (wat eerst ook niet kon) en wil graag mijn wachtwoord wijzigen voor die ene fb zodat ik er weer in kan
 
Laten we elkaar in onze eigen waarde laten en niet elkaar af gaan rekenen op schrijfwijze.

On topic:
Het kan idd een paar dagen duren eer je antwoord krijgt, dus heb geduld.
 
Als je wachtwoord vergeten gebruikt krijg je 2 opties 1= ik heb geen toegang tot me mail 2= opnieuw proberen en allebij brengen ze je naar een andere pagina
 
Vraag verplaatst van Webservers naar Messengers en Sociale Netwerken :)
 
Bij optie 2, puntje 2 staat:
Voer het e-mailadres, het telefoonnummer, de volledige naam of de gebruikersnaam voor je account in.

Je hebt toch wel iets van wat ze hier vragen?
 
Ik heb het wel maar het wordt niet gevraagd kan het niet vinden

dan voer ik e mail in en dan brengt ie je naar een pagina waar staan : ik heb geen toegang tot me e mail adres
of: opnieuw proberen en daar loop ik vast
 
Laatst bewerkt:
Heb je het account "uitgeschakeld", gedeactiveerd dus.
Dan kan je misschien nog de activatie procedure proberen als dat nog lukt.

Als het aanmelden niet lukt op de verschillende manieren die Facebook biedt dan zegt Facebook het volgende
Helaas betekent dit dat we niet kunnen controleren wie je bent en je dus ook geen toegang kunnen geven tot het Facebook-account

Het lukt om via het emailadres het wachtwoord opnieuw in te stellen. Heb je ook het emailades en telefoonnummer (sms) niet meer die je ooit aan Facebook heb opgegeven?
 
Het e mail ken ik wel dat heb ik eerder al bekend gemaakt maar hoe verander je dan het fb wachtwoord dat lukt nog steeds niet want kan niet op dat account ik heb hem niet gedeactiveerd of wat dan ook ik kan gewoon niet op die account maar er moet toch een optie zijn om het wachtwoord te veranderen via de mail
 
Als ik een mail van FB krijg... zit gaar meteen een link in... en dan word ik automatisch ingelogd...
Heb je nog zo een recente mail of in de prullenbak?
 
Heb je, behalve in Inbox, ook in Spam gekeken van je email?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan