• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een afbeelding plaatsen in combinatie met een ALS functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielekes

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2017
Berichten
74
Ik heb een Excelsheet met daarop verschillende keuze mogelijkheden voor verschillende opties. Maar als er bijvoorbeeld bij pos1="tripledeck" komt te staan dan moet daar ook een corresponderende afbeelding komen te staan. Zo hoop ik ook dat te kunnen doen met 8 verschillende opties, dus dat betekent 8 verschillende afbeeldingen voor iedere optie. Het kan dus ook voorkomen dat er meerdere afbeeldingen dubbel achter elkaar komen te staan.

Is daarvoor een handige optie beschikbaar?

Een voorbeeldbestand kan ik sturenBekijk bijlage voorcalculatie trippeldeck test .xlsm
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel een voorbeeldbestandje op m'n pc staan.
Weet niet hoe handig je bent met Excel anders kun je 'm zelf aanpassen.
Werkt o.b.v. een keuzemenu.

grt rmk
 
Ik kan er altijd even naar kijken rmk75 maar ik kan niet garanderen dat ik er dan uit kom. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg geformuleerd is?
 
Iets in deze richting?
Voorzetje met 3 plaatjes
(zipje, eerst uitpakken)
 

Bijlagen

  • Trippeldeck.zip
    198,2 KB · Weergaven: 37
Hoe de links gelegd zijn klopt wel degelijk. Toch de velden waar je de bloemen aan/uit kunt zetten, wijzigen telkens waardoor een checkbox geen optie is. Maar het klopt inderdaad dat deze in deze blokken moeten komen. De tekst die daar namelijk komt te staan is afhankelijk van de invoer in het eerste tablad.
 
Kan je een meer gelijkend vbtje posten?
Edit: hiermee bedoel ik het gewenste resultaat iets duidelijker.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet mijn laatste opmerking.
Uw vbtje iets grondiger bekeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan