Bijkomende vraag op eerdere vraag " Filter/zoek functie vba?"

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
754
Probleem is ondertussen opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Waarom plaats je de vraag en de oplossing niet? Zo help je de zoekfunctie nogal om zeep.
 
Beste,

Terwijl ik de vraag aan het publiceren was, had ik de oplossing gevonden. Ik wou de vraag verwijderen maar dat lukt niet. Kan je een geplaatste vraag wel verwijderen?
 
Dan stuur je toch een berichtje naar de moderator. (Is zelfs een speciale knop voor.)

Mogelijk hebben anderen een soortgelijke vraag dus wat is het probleem om zowel de vraag als de oplossing te plaatsen?
 
Beste,

In een eerder gestelde vraag werd een probleem geschetst om in kolom B te filteren met deze code :
Code:
Sub locatie()
  c00 = ActiveSheet.Shapes(Application.Caller).TextFrame.Characters.Text
  If c00 = "All" Then Sheets("Blad1").Cells(2, 2).AutoFilter 2 Else Sheets("Blad1").Cells(2, 2).AutoFilter 2, c00
  Application.Goto Sheets("Blad1").Cells(2, 2)
End Sub

Ik wou filteren op kolom J. Dit is de code :
Code:
Sub beladen()
  c00 = ActiveSheet.Shapes(Application.Caller).TextFrame.Characters.Text
  If c00 = "All" Then Sheets("Blad1").Cells(2, [COLOR="#FF0000"]10[/COLOR]).AutoFilter [COLOR="#FF0000"]10[/COLOR] Else Sheets("Blad1").Cells(2, [COLOR="#FF0000"]10[/COLOR]).AutoFilter [COLOR="#FF0000"]10[/COLOR], c00
  Application.Goto Sheets("Blad1").Cells(2, [COLOR="#FF0000"]10[/COLOR])
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Code hoor je in deze sectie tussen codetags te plaatsen;)

Kolom B is inderdaad de 2e kolom en kolom J de 10e kolom. Als je niet weet wat het kolomnummer is van bv kolom HV gebruik dan =KOLOM() in een vrije cel in deze kolom.
 
@VenA

Was vergeten codetags te gebruiken. Is ondertussen gebeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan