bureaublad geheel door elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Hallo forum leden.
Na een update vandaag (wat de comp zelf heeft gedaan ) is mijn bureaublad geheel door elkaar geschud alles staat nu op een andere plaats , wat kan ik nu doen om dit weer in de juiste volgorde te krijgen zo als vroeger.
Als ik nu iets verplaats dan springt hij gewoon terug naar ergens anders ik snap er niets meer van Is er een mogenlijkheidom het blad te vergrendelen
wat zou de oplossing kunnen zijn
e de waele
 
Hall. Ze staan er nog wel neem ik aan. Probeer dit:

Bureaubladpictogrammen ordenen. De snelkoppelingen zijn te herkennen aan de bijbehorende bureaubladpictogrammen, klein plaatjes met daaronder verduidelijkende tekst. De bureaubladpictogrammen kunnen netjes worden geordend door met rechts op een leeg gedeelte van het bureaublad te klikken en vervolgens te kiezen voor Beeld, Pictogrammen Automatisch schikken. Eventueel kan hier ook de optie Pictogrammen uitlijnen op raster worden ge(de)activeerd.
 
Hallo
IK heb ze nu weer wat op de goede plaats gezet zo als ze ongeveer hebben gestaan.
nu hoop ik dat ze op deze plaats blijven.
Is er nu geen oplossing dat deze blijven staan op deze plaats ondanks alle updates want zo is het fout gegaan.
ik ben benieuwd of daar iets voor is
e de waele
 
Windows 10 weet ik niet maar in W7 krijg je dit vaak als je de resolutie en/of videokaart update. Ook als er onvoldoende ruimte is op het bureaublad en je gaat plaatsen tussen de pictogrammen dan kan het een puinhoop worden. Ik maak zelf altijd een screenshot van het hele bureaublad, kan dan snel ordenen. Kijk even naar DesktopOK. In W7 werkt die meestal goed. W10 geen ervaring.
 
Je zou dit programma kunnen gebruiken. Zie ook vertaling, ergens staat dutch.

http://www.softwareok.com/?seite=Freeware/DesktopOK

Zijn de bureaublad pictogrammen om onverklaarbare reden door elkaar gehusseld? kan met bovenstaand programma een back-up van de pictogrammen worden gemaakt.
Klik op de knop Opslaan om de positie van de pictogrammen vast te leggen (in het bestand DesktopOK.ini dat in dezelfde map als het uitvoerbare bestand wordt opgeslagen).
 
Mijn bureaublad is altijd leeg. Nooit een probleem dus wat dat betreft:D
Desktop.jpg

Ik gebruik de Taakbalk en RocketDock:
https://rocketdock.com/
 
Laatst bewerkt:
Mijn bureaublad staat helemaal vol. Meeste met snelkoppelingen naar mappen. Het zou allemaal compacter kunnen zoals op de Taakbalk. Je zou dan voor een rij het onderwerp kunnen noemen. Wat ik niet begrijp is waarom in die video's zoals die van rocketdock de teksten onleesbaar zijn. Ik heb een groot beeldscherm en alles is even duidelijk maar dergelijke video's van YT zijn vaak onleesbaar. Men kletst vaak maar wat in dergelijke video's en het is nauwelijks te volgen.
 
De video is wat de kwaliteit betreft inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
Maar het product op zich gebruik ik al jaren met veel plezier :)
 
vandaag de laptop opgestart alles weer anders wat kan ik daar aan doen ?
het is altijd goed geweest tot de update
 
Heb je #5 wel gelezen?
 
Stond ook al in post 4! DesktopOK
 
Heb desktop geinstalleerd en werkt verder goed
iedereen bedankt voor het meedenken
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan