weet u het zeker dat u wilt verwijderen (opencart)

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Berichten
130
Ik werk een aantal artikelen bij in Opencart en als ik een artikel wil verwijderen krijg ik de pop-up met de vraag of ik het zeker weet, daaronder kan een vinkje worden gezet om deze vraag niet meer te krijgen. Ik weet zeker dat ik het goed doe dus heb op dat vinkje geklikt.

Handig dacht ik maar nu kan ik niets meer verwijderen HAHA

weet niet of dat een windows 10 dingetje of opencart dingetje is maar hoe reset ik mijn vinkje en kan ik weer artikelen verwijderen?
 
Browser opnieuw starten.
 
Vanuit SEO gezien is het beter om producten in OpenCart (of andere webshop) te laten staan, ook als die niet meer leverbaar zijn.
In de informatietekst van het product zet je dan een koptekst "niet meer leverbaar".

Daarnaast hebben klanten geen informatie en foto's meer van de producten die zij in het verleden hebben gekocht. Dit is niet perse noodzakelijk maar wel prettig voor een klant. Zeker als de klant hetzelfde product wilt bijbestellen, dan is het handig dat hij/zij op de pagina van het niet-leverbare product een tekstlinkje ziet staan van een goed vervangend product.

Ik zie net dat OpenCart standaard geen noindex bij producten heeft, dit is een optionele module (klik)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan