Krijg geen plaatjes te zien in e-mail berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Als ik mijn e-mail berichten open zie ik géén plaatjes die wel in het bericht staan, dan zie ik alleen een wit vlak met een rood kruisje. Ik werk met windows 7 en microsoft office 2010. Hoe krijg ik de plaatjes in mijn e-mail berichten weer te zien?

Mvg,
Anstof
 
Staat er niet een melding bovenaan dat plaatjes geblokkeert zijn en dat je toestemming kan geven deze toch te tonen?
 
Nee dat staat er niet maar er staat wel "wilt u de afbeeldingen downloaden", als ik dat doe staan de afbeeldingen er wel in en ook de overige afbeeldingen in diezelfde mail. Ze blijven dan ook staan zelfs als ik de mail sluit en weer open, ook dan staan de afbeeldingen er nog steeds in.

Mvg,
Anstof
 
Wat is dan het probleem? Dat is een beveiliging. Kijk bij Opties/Instellingen en als er een tabblad > Beveiliging is kun je daar vermoedelijk dit anders instellen. Zo kan er staan Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren of Afbeeldingen en externe inhoud laten zien in e-mail afkomstig van mijn Veilige afzenders. In principe is het veiliger als je bij eerste optie voor blokkeren kiest. Dus niet tonen.
 
Mooi.
Wil je de topic even bij 'Onderwerpopties' (donkerblauwe balk) opgelost zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan