Bitdefender en processor snelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Hoi allen.

Mijn schoonzoon heeft een abbo bij bitdefender voor 5 pc's. Ik mag daar er wel 1 van gebruiken.
Daar mijn eigen gratis viruskiller mijn surfen lijkt te vertragen dacht ik, voorruit. Kan geen kwaad.
Bij installatie stopte bitdefender omdat mijn processor (laptop) de snelheid van minimaal 1600mhz niet haalt. Ik heb maar 998mhz.
Terwijl ik toch ook niet de meest ***lige laptop heb. Asus transformer T300 Chi. (oke, kan beter)
Ik snap niet dat een van de beste viruskillers zulke hoge eisen stelt aan een machine? Of is die van mij zo simpel!
Kan iemand hier iets over zeggen?

Gr. Dump.
 
Kan er niets over zeggen. Systeemeisen kun je hier vinden. Als die laptop oud is en niet meer voldoet, koop dan een nieuwe. Dat is vrij simpel.
 
Hoi Senso.

Oud? Valt wel mee toch? En het geld groeit me niet op de rug.
Bovendien ken ik mijn systeem 998mhz en de minimum eisen van bitdefender, minimaal 1600mhz, zoals hierboven al aangegeven.

De vraag is dus of deze eisen van Bitdefender aan een systeem niet wat buitensporig zijn?
En of iemand daar iets over vertellen kan.

Gr. Dump.
 
Dan zal het wel buitensporig zijn. Vergelijkbaar Norton Security is minimum Processor For Windows 10/8/7/Vista: 1 GHz.
 
Daar mijn eigen gratis viruskiller mijn surfen lijkt te vertragen dacht ik, ...
Er komen zo in elk geval ook geen praatjes in de wereld van dat Bitdefender het werken op de computer onmogelijk zou maken. ;)
 
Inderdaad. Dat is nu wel duidelijk.

Maar eerlijk gezegd zie ik nu pas voor het eerst dat er eisen worden verlangd van een viruskiller t.a.v. het systeem. Lijkt me wel logisch eerlijk gezegd.
Was dat jullie bekend?

Gr. Dump.
 
Dat was mij wel bekend maar je staat daar vaak niet bij stil. In het verleden eens geklaagd over dat een complete scan veel te langzaam ging en toen werd verwezen naar het aantal threads. Eerlijk gezegd wel logisch.
 
Het was mij niet bekend en leek mij niet logisch. Ze zijn toch van alle tijden?
De middelen die ik gebruik zijn allemaal gratis, de Bitdefender "Anti Ransomware" heb ik. Voor tweede en derde computers, doe ik minder moeite.
Ik heb eens een eenjarig viruspakket en muismatje gewonnen met Helpmij.nl maar het leek mij weinig toe te voegen dus daar ben ik niet mee begonnen. Daarna is Helpmij.nl trouwens ook gestopt met de Prijsvraag. Hmm...
 
Zal geen toeval zijn, want 'toeval is logisch' (Johan Cruijff).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan