• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invulformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dappre

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2017
Berichten
102
Beste forumleden,

Wie kan mij helpen met een code die via een invulformulier op de knop 'Zoeken' direct naar een betreffende regel zoekt in een Excel sheet.
Voor jullie beeldvorming heb ik het over een nummerreeks die vervolgens de gehele rij moet laten zien en indien afwezig een melding moet geven.
 
Volgens mij heb je hier al meer vragen gesteld en moet je weten dat het plaatsen van een voorbeeldbestand met gegevens, wat je wilt bereiken en wat je zelf al hebt geprobeerd zeeeeer op prijs wordt gesteld
 
IDD, post een gelijkend vb bestandje.
Kijk ondertussen eens naar het postje van gisteren 23:20, met de titel VBA code, daar heb ik een vbtje van zoeken met userform gepost, misschien kan je daar mee verder.
 
Hier heb ik een voorbeeldbestand. Echter zonder macro of buttons aangezien ik die zelf wel kan ontwikkelen.
Gaat meer om het idee en de code die erachter hoort. En dan bedoel ik het invulveld dat moet zoeken op een bestaand nummer vanuit de draaitabel, en de zoekbutton die de actie moet uitvoeren om het juiste nummer te filteren.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld_zoekbox.xlsx
    11,4 KB · Weergaven: 41
Je kan zelf de code ontwikkelen schrijf je; wat is de vraag dan?

Ik zie trouwens ook nergens een draaitabel.

Met andere woorden: het geheel ontgaat me waarop je wilt zoeken en of ik het vanzelfsprekend wel kan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan