UPdate bij nieuwe elements 15 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden.
Ik heb adobe photoschop elements 15 gekocht en gedownload. Hij vroeg gelijk voor een update dat heb ik gedaan.
Nu zie ik dat hij ook heeft gedownload PSE 15 in een map op mijn bureaublad met 4 bestanden er in en 2 toepassingen ?
Wat moet ik daar mee doen moet ik deze installeren ??
e de waele
 
Hoe heten die 4 bestanden en toepassingen? Zijn dat niet je update bestanden (en een licentie, een gebr. aanwijzing en nog wat)?
 
Er staan de volgende bestanden /toepassingen op
deploy bestand
packages bestand
payloads bestand
resources bestand
OEM toepassing
setup toepassing
Wat moet ik daar mee ??
e de waele
 
Tja, kun je uitzoeken welke versie je nu hebt, is je update al geinstalleerd? Je kunt dat zien als je het programma opstart en/of als je in Photoshop op over/about klikt.
Vergelijk het versie nummer dat je dan ziet met wat er op de website van Adobe is te vinden over de laatste versie.
Zo kun je zien of de update inmiddels geïnstalleerd is, of dat je dat zelf nog moet doen (met de bestanden waar je het over hebt).

Een 'setup' -bestand is een installer voor een programma of update.
Packages is een verzameling bestanden.
Resources: bron bestanden,
OEM: bestanden voor bepaalde hardware..
Maar verder weet ik ook niet wat deze bestanden exact zijn. Ik geef toe, Adobe had dit wat duidelijker, minder verwarrend moeten aanbieden.
Als die bestanden op je computer zijn gekomen bij het updaten kunnen ze waarschijnlijk geen kwaad.
Als je inmiddels geüpdate hebt, en alles doet het gewoon, gooi dan die map maar weg.
 
IK heb van morgen de fotoschop opgestart en al eens gekeken voor updates Ik heb hem dan laten zoeken naar updates en hij gaf aan dat de laatste versie van dit programma al is geinstalleert Ik ga deze mappen voorlopig op de externe disk zetten en dan gewoon met het programma werken
Heel veel dank voor uw aandacht in deze en ik zet de vraag op opgelost
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan