IE pagina of koppeling daarvan kan ik niet verzenden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

witteboom

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
11
Gebruik IE in Windows 10 (inclusief alle updates). De items onder het kopje <verzenden> zijn grijs.
Wat ik al gedaan heb:
- Gecontroleerd of IE 11 en Windows life mail ingesteld staan als standaardprogramma.
- IE 11 opnieuw ingesteld.

2 laptoppen en een pc van buurman en vrienden hebben hetzelfde probleem.

Bedankt alvast voor de reactie!
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je net de verkeerde gepakt hebt.
Zo staat het bij mij:Staat bij mij onder W7 > Programmatoegang en standaardprogramma's instellen
Vervolgens > Aangepast en uitvouwen
- De huidige webbrowser gebruiken
- Het huidige e-mailprogramma gebruiken

Werkt dat niet dan de andere opties proberen.

Op internet staat dit:
1. Go to Start > Default Programs > Set program access and computer defaults > Custom.

2. Next, under “Choose a default e-mail program”, unselect "use current web browser" and select Internet Explorer. Under “Choose a default e-mail program”, dot Windows Live Mail. Click OK.
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor de snelle reactie.

Heb je win7 handelingen "vertaald" naar win10.
Ik kom echter in win10 niet tegen "Programmatoegang en standaardprogramma's instellen/selecteer een configuratie met de keuze <Microsoft Windows>, <Niet van Microsoft> of [/B]<aangepast>. Heb je suggestie dus niet kunnen afmaken.
 
De laatste van de vier.
Standaardprogramma's.jpg
 
Probleem Opgelost !! Dank !!

De tweede oplossing die je aandroeg heeft het probleem opgelost.
(2. Next, under “Choose a default e-mail program”, unselect "use current web browser" and select Internet Explorer. Under “Choose a default e-mail program”, dot Windows Live Mail. Click OK.)
Heb nog en vraag gerelateerd hieraan, maar daar maak ik een nieuw item voor aan. Tot zover veel dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan