Whatsapp huawei g750-u10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokkol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2017
Berichten
3
Ik ontvang geen notificaties over nieuwe berichten. Weet iemand een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel heel weinig informatie. Heb je wel in Apps -> Instellingen -> Geluiden en meldingen -> Applicatiemeldingen -> WhatsApp
wel "Meldingen toestaan" aangezet?
[Even vanaf een Samsung, want ik heb geen Huawei apparaat. Ik neem aan dat je wel vindt wat ik bedoel.]

Tijs.
 
Sorry Tijs, is idd weinig info. Ik heb deze telefoon net tweedehands gekocht. Als er een appje binnenkomt krijg ik één toonmelding. Normaal staat er dan bij whatsapp een getal om te laten zien dat er een ongelezen app is. Dit gebeurt niet op deze telefoon. De app komt wel binnen, maar ik kan het niet zien, dus als ik de geluidsmelding gemist heb kan het lang duren voor ik het in de gaten heb. Heb jij een idee? Alle meldingen staan áán.
Groetjes Joke
 
Over die teller weet ik zo snel niets, op dit moment.
Wel heb ik voor WhatsApp meldingen ook de trilfunctie aanstaan, dus misschien heb je daar wat aan om geen/minder berichten te missen?

Verder kan het zijn dat je het aantal achtergronddiensten beperkt hebt (voor beperking energieverbruik) en dat dat zorgt dat er geen teller verschijnt.
Apps -> Instellingen -> Batterij -> DETAILS
Kijk of het "Aan" staat en kijk verder naar beneden of WhatsApp onderhevig is aan energiebesparing en pas het aan, evt.
Bij mij staat energiebesparing van WhatsApp "Uit".

Tijs.
 
Over die teller weet ik zo snel niets, op dit moment.
Wel heb ik voor WhatsApp meldingen ook de trilfunctie aanstaan, dus misschien heb je daar wat aan om geen/minder berichten te missen?

Verder kan het zijn dat je het aantal achtergronddiensten beperkt hebt (voor beperking energieverbruik) en dat dat zorgt dat er geen teller verschijnt.
Apps -> Instellingen -> Batterij -> DETAILS
Kijk of het "Aan" staat en kijk verder naar beneden of WhatsApp onderhevig is aan energiebesparing en pas het aan, evt.
Bij mij staat energiebesparing van WhatsApp "Uit".

Tijs.

Tijs, ik heb geprobeerd wat je allemaal doorgaf.
Ik krijg nu een tekentje links boven in het schermpje van mijn telefoon en daar ben ik al heel blij mee.
De teller doet het niet, maar dit is al voldoende.
Bedankt voor de info!
groetjes, Joke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan