Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik heb hier een computer met W10 die niet meer wil opstarten en ik heb het onderstaande gedaan:

  • Computer blijft tijdens opstarten direct hangen in het scherm met het windows logo
  • Ik heb de computer "hard" uitgezet door de powerknop ingedrukt te houden
  • Dan krijg ik tijdens het opstarten het herstel scherm en heb gekozen voor het terugzetten van een oude syteem kopie
  • na het opstarten echter hetzelfde probleem
  • meerdere systeem kopien geprobeerd echter steeds hetzelde probleem
  • Ook geprobeert om Windows het probleem zelf te laten oplossen maar helaas
  • Systeem herstel geprobeert waarbij alle eigen bestanden bewaart blijven maar helaas

Ik ben eigenlijk uitgetovert nu.
Zijn er nog opties?
 
Hoi,
Wat gebeurd er als je in de opstart via F12 BOOTING VIA LAN probeert?
 
Hoi,
Wat gebeurd er als je in de opstart via F12 BOOTING VIA LAN probeert?

Waarschijnlijk niets daar ik er van uit ga dat de topicstarter niet een Windows Deployment Server of equivalent in zijn huis heeft staan.
Maar ik ben benieuwd welke gedachtengang er achter bovenstaande suggestie is?

@Bruce the Boss

Kun je middels een DVD/USB Windows 10 image daarvan opstarten en dan eens kijken of je middels de volgende URL misschien WEL in safe modus kunt starten?
https://www.digitalcitizen.life/4-ways-boot-safe-mode-windows-10 (Even doorscrollen naar hoofdstuk 5)
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk niets daar ik er van uit ga dat de topicstarter niet een Windows Deployment Server of equivalent in zijn huis heeft staan.
Maar ik ben benieuwd welke gedachtengang er achter bovenstaande suggestie is?

@Bruce the Boss

Kun je middels een DVD/USB Windows 10 image daarvan opstarten en dan eens kijken of je middels de volgende URL misschien WEL in safe modus kunt starten?
https://www.digitalcitizen.life/4-ways-boot-safe-mode-windows-10 (Even doorscrollen naar hoofdstuk 5)

Niet veel meer dan: heb een keer iets vergelijkbaars gehad en toen lukte het uiteindelijk via LAN wel op te starten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan